Ministerul Transporturilor susține că a reparat trecerile la nivel cu calea ferată de pe traseul Dornești-Rădăuți-Gura Putnei-Putna, dar că mai e nevoie de lucrări de racordare cu covor asfaltic între dalele de beton armat și carosabil. Deputatul Ioan Bălan a atras atenția că acestea sunt degradate


Intră acum și în grupul de

Ministerul Transporturilor susține că a reparat trecerile la nivel cu calea ferată pe linia Dornești-Rădăuți-Gura Putnei-Putna, odată cu redeschiderea acesteia, dar că mai e nevoie de să fie făcute racordul asfaltului la dalele din beton înlocuite.

 

Ministerul Transporturilor a răspuns astfel deputatului Ioan Bălan care a deplâns situația drumului care face legătura cu Putna în condițiile în care după ce la calea ferată redeschisă în luna august nu au fost făcute și lucrări de remediere a trecerilor la nivel cu calea ferată, acestea fiind degradate.

Astfel, Ministerul Transporturilor arată că în ce privește linia curentă Dornești – Rădăuți – Gura Putnei – Putna , înainte de redeschiderea acesteia, la trecerile la nivel cu calea ferată s-au efectuat lucrări  de reparație și întreținere curentă.

Potrivit sursei citate la trecerea CF 13 + 380 ( pe raza comunei Horodnic ) s-au înlocuit 11 dale de interior ( cu sprijinul Primăriei Horodnic);, la trecerea CF 16+398 ( între stațiile CF Rădăuți – Gălănești ) s-au înlocuit 18 dale de interior și 36 dale de exterior , la trecerea CF 21+ 358 ( pe raza comunei Gălănești ) s-au înlocuit 14 dale de interior și 28 dale de exterior, la trecerea CF 26+068 ( comuna Vicovu de Jos ) s-au înlocuit 3 dale de interior; la trecerea CF 26+105 (comuna Vicovu de Jos ) s-au înlocuit 4 dale de interior și 2 dale de exterior; la trecerea CF 31 +185 ( orașul Vicovu de Sus) s-au înlocuit 4 dale exterior și 3 dale interior, iar la trecerea CF 1+ 528 ( pe raza comunei Putna ) s-au înlocuit 4 dale de interior și 2 dale de exterior.

„Facem precizarea că la toate trecerile la nivel cu calea ferată de pe linia curentă Dornești- Rădăuți – Gura Putnei – Putna s-au înlocuit indicatoarele rutiere, precum  și lisele lipsă  și degradate. În continuare, sunt necesare lucrări la racordarea asfaltului cu dalele din beton, unde  au rămas spații degradate ale asfaltului, care s-au completat cu piatră spartă  și balast”, se arată în răspuns.

Ministerul Transporturilor precizează că atunci când condițiile meteo o vor permite, se vor executa lucrări de racordare cu covor asfaltic între dalele de beton armat și carosabil.(T.B.)

 


Intră acum și în grupul de