O primă parte a străzii Traian Țăranu se va moderniza cu 2,61 milioane de lei. Strada va avea două benzi de circulație și trotuare


Intră acum și în grupul de

Consiliul Local Suceava urmează să aprobe indicatorii tehnico-economici pentru prima etapă de modernizare a străzii Traian Țăranu potrivit unui proiect de hotărâre care urmează să fie dezbătut în ședința din 30 mai 2019.

Costurile pentru această investiție se ridică la 2,61 de milioane de lei.

Potrivit expunerii de motive semnate de primarul Ion Lungu, în acest moment strada Traian Țăranu din municipiul Suceava este pietruită, pe întreaga lungime și prezintă numeroase degradări, cu gropi, crăpături, necesitând periodic lucrări costisitoare de întreținere. Traficul pe această stradă se desfășoară cu dificultate, în condiții de siguranță reduse. Intersecțiile cu celelalte drumuri nu sunt amenajate și semnalizate corespunzător.

Având în vedere cele menționate mai sus se propune modernizarea acestei străzi, modernizare care influențează direct dezvoltarea activităților sociale și economice din zona respectivă.

Obiectivul propus se va realiza în două etape: în prima etapă se va moderniza porțiunea de stradă unde există alimentarea cu apă și canalizare menajeră, iar restul străzii se va moderniza ulterior, în a doua etapă.

Prin acest proiect, se propune modernizarea străzii Traian Țăranu etapa I din municipiul Suceava iar secțiunea de stradă propusă pentru modernizarea este între porțiunea perpendicular pe b-dul Sofia Vicoveanca până în proximitatea SC. AutoDel.

În acest moment strada este degradată, trotuarele sunt inexistente, sistemul de canalizare puvială nu există. Traficul pe această stradă se desfășoară în condiții absolut necorespunzătoare.

Se iau în calcul următoarele obiective principale în vederea modernizării străzii: asigurarea circulației rutiere, asigurarea circulației pietonale, asigurarea colectării și evacuării apelor pluviale, asigurarea punctelor de colectare a deșeurilor menajere și asigurarea accesului la locuințele din zonă în condiții optime, precum și reglementarea circulației rutiere.

Din punct de vedere funcțional, modernizarea străzii se va realiza prin asfaltare și sistemul pietonal cu pavele autoblocante.

După modernizare, strada va avea două benzi de circulație cu lățimea carosabilă de 6,0 m și trotuare adiacente părții carosabile acând lățimea de 1,20 m fiecare. (Adelina CristinaCiobanu)


Intră acum și în grupul de