Intră acum și în grupul de
La nivelul Primăriei, pentru a preveni răspândirea Coronavirusului (COVID-19), la intrarea în instituție este prezent un ofițer de serviciu și câte un reprezentant al fiecărui departament care asigură serviciile corespunzătoare cetățenilor, anunță Viceprimarul Lucian Harșovschi.
Totodată, el reamintește faptul că Primăria Municipiului Suceava asigură accesul online al cetățenilor pentru informații referitoare la petiții, impozite și taxe locale, eliberarea avizelor și autorizațiilor etc.
- Pentru a verifica stadiul soluționării cererilor dumneavoastră, accesați http://primariasv.ro/portal/suceava/portal.nsf/AllByUNID/C7FE65EC77619B7742257489004B1C7E?OpenDocument, unde introduceți numărul bonului și data înregistrării.
- La subsecțiunea „Formulare”, puteți accesa formularele de cereri specifice fiecărui serviciu în parte.
- Pentru plata impozitelor și a taxelor locale, puteți accesa https://www.ghiseul.ro/ghiseul/public.
- În cazul în care nu aveți acces la mediul online, pentru a evita aglomerația și deplasarea la ghișeele Primăriei, recomand să solicitați informațiile de care aveți nevoie apelând numărul de telefon: 0230 212 696.
„Protejați-vă pe voi și pe apropiații voștri. Limitarea infectării cu coronavirus depinde de implicarea tuturor”, a declarat Harșovschi.
Intră acum și în grupul de