Iulius Mall Suceava își reduce programul de funcționare, restrânge cu minim 30 la sută capacitatea în zona de restaurante și ia măsuri ample de dezinfecție


Intră acum și în grupul de

În contextul provocat de prezența COVID-19 în România, compania IULIUS continuă să pună pe primul loc siguranța și sănătatea clienților și partenerilor săi, prin implementarea de noi măsuri menite să limiteze riscurile de răspândire a virusului, anunță Iuliul Mall Suceava.

Începând de marți, 17 martie 2020, toate mall-urile din portofoliul companiei IULIUS, inclusiv Iulius Mall Suceava, vor funcționa după un program redus, în intervalul orar 12.00 – 20.00. Măsura va fi valabilă până pe 31 martie 2020, cu posibilitatea de a fi prelungită. Excepție fac hypermarketul, farmaciile și drogheriile. Totodată, capacitatea de locuri din zona de food court din Iulius Mall Suceava a fost redusă cu cel puțin 30%, pentru a permite o distanță considerabilă între mese. Cu același scop, majoritatea restaurantelor și cafenelelor asigură serviciul de home delivery, direct sau prin intermediari.

Noile decizii completează pachetul de măsuri preventive implementate până în prezent cu scopul de a reduce riscul epidemiologic. Mai exact, toate instalațiile HVAC funcționează cu un aport de 100% aer proaspăt, iar la Centrul Info sunt disponibile soluții pentru dezinfectare. În Iulius Mall Suceava s-au intensificat semnificativ măsurile de curățenie și dezinfectare. Dozajul de substanțe active pentru dezinfectare a fost suplimentat și s-au efectuat acțiuni de dezinfecție generală prin nebulizare, cel mai eficient proces, care asigură inclusiv dezinfecția sistemelor de ventilație. Mai mult, pentru spațiile cu predispoziție de contact direct, cum sunt mâna curentă a scărilor rulante, ușile de acces, lifturile, mesele din food court etc., acțiunile de dezinfecție au caracter permanent, înainte și în timpul programului de funcționare.

De asemenea, toate evenimentele au fost anulate sau amânate. 

Asigurăm publicul că manifestăm grijă maximă pentru a menține un mediu cât mai sigur pentru clienți și angajații din segmentul retail, aceasta fiind prioritatea noastră actuală. Totodată, îi încurajăm pe clienți să efectueze plăți prin card bancar, să evite zonele și intervalele de timp aglomerate, să păstreze distanța de cel puțin un metru, să se informeze doar din surse oficiale și să adere la izolare socială, dacă sunt într-o situație care impune acest lucru.


Intră acum și în grupul de