Intră acum și în grupul de
Comisarii suceveni pentru protecţia consumatorilor au participat la o întâlnire cu proprietarii de pensiuni şi unităţi de cazare turistică unde au discutat despre cerinţe şi calitatea serviciilor. Elena Oanea, directorul adjunct coordonator a CJPC Suceava, a declarat marţi, în cadrul unei conferinţe de presă, că a cerut să existe concordanţă între ceea ce se prezintă în oferte şi ceea ce se găseşte la faţa locului.
„ În ultimii ani, au fost închise în urma reclamaţiilor, 3 unităţi, din care 2 definitiv, iar un hotel din Vatra Dornei, temporar până la remedierea deficienţelor. În ultimul timp, s-au mai rărit reclamaţiile pentru că, se pare că se străduiesc mai mult fiind şi concurenţă mare”, a declarat Elena Oanea.
Aceasta a precizat că cea mai recentă plângere nu s-a referit la condiţiile de cazare şi masă, ci la neconcordanţa dintre site-ul de prezentare şi ceea ce au găsit clienţii la faţa locului. „Pensiunea era prezentată într-un peisaj mirific, iar când au venit, clienţii au constat că era o pensiune urbană, înconjurată de blocuri, la stradă. E vorba de o pensiune din Câmpulung Moldovenesc. De aceea, am cerut operatorilor din turism să prezinte realitatea pentru asta este practică comercială înşelătoare prin publicitate înşelătoare”, a precizat Elena Oanea.
Aceasta a menţionat că amenda în asemenea situaţii este cuprinsă între 3.000 şi 30.000 lei.
Intră acum și în grupul de