Intră acum și în grupul de
Direcția Generală pentru Asistență Socială și Protecția Copilului Suceava a anunțat, joi, că în condițiile încetării stării de alertă începând cu data de 9 martie certificatele de încadrare a copilului într-un grad de handicap și atestatele de asistent maternal eliberate de comisia pentru protecția copilului, precum și certificatele de încadrare în grad și tip de handicap eliberate de comisia de evaluare a persoanelor adulte cu handicap a căror valabilitate a expirat în perioada de de alertă, trebuie reînnoite în termen de 90 de zile de la încetarea stării de alertă.
„Pentru evitarea situațiilor neplăcute de încetare a drepturilor bănești cuvenite persoanelor încadrate în grad de handicap, în cazul în care certificatul de handicap nu este reînnoit în termen de 90 de zile de la încetarea stării de alertă, rugăm părinții copiilor încadrați în grad de handicap, persoanele adulte cu dizabilități sau aparținătorii acestora, precum și autoritățile locale să urgenteze depunerea dosarelor de handicap (prin poștă) în cel mai scurt termen, luând în calcul perioada de analizare a dosarelor și lipsa unor eventuale documente, programarea și evaluarea care va avea loc la sediul Direcției, în cadrul celor două servicii de evaluare complexă, copii și adulți cu dizabilități precum și completarea de către specialiști a documentației în urma evaluării complexe, în vederea înaintării propunerii de reînnoire a certificatelor de handicap în cadrul ședințelor comisiilor de specialitate”, a transmis DGASPC Suceava.
Intră acum și în grupul de