Intră acum și în grupul de
Aproape 40 la sută dintre pacienții SJU Suceava care au răspuns la un chestionar au declarat că au sesizat o formă de condiționare a îngrijirilor de care au avut nevoie, dar că doar 12 la sută au simțit nevoie să recompenseze personalul medical despre care 90 la sută are o părere bună și foarte bună.
Spitalul Județean de Urgență din Suceava a anunțat că pune la dispozitia pacienților o nouă metodă de exprimare a mulțumirii sau nemulțumirii față de calitatea serviciilor medicale oferite pacienților internați prin aplicația „ Feedback SMS ”.
Astfel, pacientii vor primi un sms pe telefon cu un link către un chestionar conținând întrebări despre experiența pe care au avut-o în spital.
Potrivit SJU Suceava, destinatarul va primi un mesaj de la INFO SPITAL cu următorul text: „ Vă rugăm să răspundeți întrebărilor din chestionarul urmator. Spitalul Județean de Urgență Suceava”, urmat de un link.
După accesarea acestui link pacientul va trebui să răspunda la un set de întrebări, iar la final pacienții au posibilitatea să scrie observații referitoare la aspectele pozitive sau negative constatate pe perioada internării. Numerele de telefon pentru trimiterea mesajului vor fi preluate din fișa medicală a pacientului.
Răspunsurile pacienților vor fi centralizate pe fiecare secție în parte apoi vor fi analizate și dezbătute în Consiliul Medical și în Comitetul Director pentru a putea îmbunătăți activitatea medicală și serviciile oferite.
Potrivit SJU Suceava, în luna februarie numai 12 % din pacienții care au primit aceste chestionare au răspuns, iar unitatea spitalicească speră ca numărul celor care vor completa chestionarul să crească în viitor pentru a ajuta la îmbunătățirea calității serviciilor oferite în cadrul spitalului.
SJU Suceava arată că în perioada 1-28 februarie 2023 au primit chestionare, prin intermediul aplicatiei „Feedback SMS” , un număr de 2.644 de pacienți din care doar 335 au raspuns. Dintre acestia 59 % sunt la prima internare în acest spital și 56 % au ajuns la spital cu afecțiuni care necesitau internare și intervenție de urgență prin UPU restul fiind pacienți care s-au prezentat cu bilete de trimitere pentru internare prin departamentul de internare pentru pacienți cronici.
Potrivit răspunsurilor pacienților, 87 % dintre cei chestionați se declară mulțumiți de amabilitatea cu care au fost primiți, iar 82 % consideră că au fost informați corect despre boală, tratament, risc operator și prognostic.
Totodată, 196(61,44 la sută) din 319 pacienți au declarat că nu au sesizat nici o formă de condiționare a actului medical, iar 283(86,08 la sută) din 325 precizează că nu au simțit nevoia de a recompensa prin diverse mijloace un cadru medical pentru a beneficia de mai multă atenție.
Din cei 330 de pacienți care au răspuns la chestionar, aproximativ 280 apreciază atitudinea personalului la primire și pe parcursul internării precum și calitatea comunicării ca fiind bună și foarte bună.
De asemenea 305 pacienți din 335 apreciază ca bună și foarte bună îngrijirea acordată de medici și aproximativ 87 % declară acest lucru și despre îngrijirea acordată de asistente și infirmiere.
Totodată, 85 % dintre pacienți se declară parțial și foarte multumiți de calitatea serviciilor și condițiilor din spital și 71 % dintre ei ar recomanda altor persoane, prieteni, rude să apeleze la serviciile Spitalului Județean Suceava.
Intră acum și în grupul de