Caravana „Bună ziua, schimbare!” ajunge în premieră în județul Suceava, la Marginea, unde locuitorii vor beneficia de acces mai ușor la servicii financiare și tehnologie


Intră acum și în grupul de

Caravana „Bună ziua, schimbare!”, o inițiativă comună a Băncii Comerciale Române și Vodafone România, în parteneriat cu OMNIASIG Vienna Insurance Group și BCR Asigurări de Viață VIG, a sosit miercuri, 30 august, în comuna Marginea, județul Suceava. La evenimentul de inaugurare a fost prezent și Gheorghe Lazăr, primarul comunei Marginea.

Camionul modular va staționa, până pe 8 septembrie, în parcarea Căminului Cultural din comuna Marginea. Unitatea mobilă va oferi locuitorilor acces la servicii și produse financiare, la tehnologie, dar și la ateliere de educație financiară.

Totodată, caravana „Buna ziua, Schimbare!” va facilita accesul comunității la servicii de protecție și asigurări generale și de viață și va găzdui o serie de sesiuni dedicate pentru agricultorii din zona Marginea. Aceștia vor putea afla cum să acceseze sursele de finanțare pentru dezvoltare rurală, pentru producție și echipamente agricole, disponibile prin fondurile europene și care sunt politicile agricole la nivel național și european, astfel încât să fie susținută agricultura durabilă și performantă.

,,Obiectivul caravanei noastre este de a crește gradul de incluziune financiară și tehnologică. Este un efort comun, al BCR și partenerilor săi din acest proiect, de a merge în mijlocul oamenilor și de a deschide un dialog despre cum putem sprijini comunitățile să descopere oportunitățile de dezvoltare. Vrem să găsim împreună soluții pentru o viață mai bună și să contribuim astfel la dezvoltarea comunității locale.

Nicoleta Grăjdeanu, Director Zonal Retail BCR

Concret, prin intermediul caravanei, membrii comunității din Marginea vor beneficia de:

  • , cum ar fi cont curent, carduri, asigurări, digital banking, precum și la pachete Vodafone de servicii de telecomunicații și tehnologie – telefoane și accesorii, abonamente și oferte de telecomunicații, care includ servicii mobile, broadband fix și TV;
  • , adaptate în funcție de vârstă: de la cursuri de responsabilizare financiară și antreprenoriat în comunitățile rurale, la transformare digitală și cybersecurity.

Punctul de lucru mobil BCR și Vodafone va fi deschis de luni până vineri, în intervalul 09:00-17:00, până pe 8 septembrie. Doi experți, unul în domeniul financiar-bancar și unul din zona de tehnologie și telecomunicații, vor fi prezenți permanent și vor oferi consiliere personalizată pornind de la nevoile reale ale comunității.

La biroul bancar din cadrul unității mobile se vor putea efectua digital, asistat de consilieri, următoarele operațiuni:

De asemenea, camionul modular este dotat cu un echipament multifuncțional, care va putea oferi următoarele operațiuni:

În ceea ce privește zona de tehnologie și telecomunicații, clienții vor putea accesa ofertele de abonamente pentru servicii fixe (internet și televiziune) și pe cele de servicii mobile, vor putea testa și achiziționa dispozitivele disponibile pe platforma comercială Easytech (televizoare, tablete, trotinete, aspiratoare robot, etc.), și își vor putea plăti factura sau reîncărca cartela în aplicația My Vodafone sau la ATM-ul BCR.

Caravana „Bună ziua, schimbare!” a început traseul său prin România în octombrie 2022, cu misiunea de a ajunge în cât mai multe localități din țară. Camionul a oprit, până în prezent, în 8 localități: Băleni (Dâmbovița), Drajna (Prahova), Glodeanu Sărat (Buzău), Brezoi (Vâlcea), Săliște (Sibiu), Tălmaciu (Sibiu), Sânmartin (Oradea) și Ilva Mică (Bistrița).

Banca Comercială Română (BCR), membră a Erste Group, este unul dintre cele mai importante grupuri financiare din România, incluzând operaţiunile de bancă universală (retail, corporate & investment banking, trezorerie şi pieţe de capital), precum şi societăţile de profil de pe piaţa leasingului, pensiilor private si a băncilor de locuinţe.

BCR oferă o gamă completă de produse și servicii financiare, printr-o rețea de 20 centre de afaceri și 18 birouri mobile dedicate companiilor și 319 de unități retail situate în majoritatea orașelor din țară cu peste 10.000 de locuitori, dintre care 54% sunt unități unde operațiunile cu numerar se efectuează doar la echipamente (cashless). BCR este banca nr.1 în România pe piața tranzacțiilor bancare, clienții BCR dispunând de o rețea națională extinsă de ATM-uri și mașini multifuncționale – 2.000 de echipamente, și servicii bancare complete prin Internet banking, Mobile banking, Phone-banking și E-commerce.

BCR Comunicare: Cătălin Ioniță – [email protected]

Această informaţie este disponibilă şi pe pagina noastră web la: www.bcr.ro


Intră acum și în grupul de