Intră acum și în grupul de
Românii au fost şi weekend-ul trecut alături de Antena 1
Paula Seling a trecut duminică seară prin cel mai dificil moment de până acum la X Factor. Două dintre trupele coordonate de ea au ajuns la duel, iar alegerea celor care vor părăsi competiţia i-a revenit tot ei. Jurata X Factor a fost pusă în situaţia să aleagă între X-treme si T&L, alegere care a copleşit-o. Paula Seling a anunţat decizia plângând. Trupa care a părăsit aseară competiţia X Factor este X – treme.
Românii au fost şi în weekend-ul trecut alături de Antena 1. X Factor a fost cel mai urmărit program atât sâmbătă, cât şi duminică seara. În puii mei a rămas şi el preferatul românilor.
Situaţie extrem de rară duminică seară la X Factor România. Paula Seling a fost juratul cu doi concurenţi la duel, o situaţie destul de rară în lume. Mai mult decât atât, parerile lui Mihai Morar şi Adrian Sînă nu au coincis, astfel că tot Paula Seling a fost cea care a trebuit să aleagă cine rămâne şi cine pleacă. Cel de-al doilea weekend live X Factor a avut un deznodământ tensionat, care a culimnat cu eliminarea fetelor din trupa X-treme. Paula Seling a anunţat decizia plângând. Jurata X Factor a plâns pe aproape tot parcursul show-ului, după ce a aflat că doi concurenţi din categoria sa se afla sub semnul eliminării.
Românii au fost şi aseară aproape de Antena 1, aşa cum au făcut-o şi sâmbătă. X Factor a fost lider absolut de audienţă atât sâmbătă, cât şi duminică, la momentul deciziei. Astfel, sâmbătă seara X Factor a condus topul de audienţă la nivelul targetului 15-54 urban cu 18.2 procente share şi 6% rating, pentru ca duminică să se impună pe primul loc în preferinţele telespectatorilor din aceeaşi categorie cu 18 % cotă de piaţă şi 6.1% audienţă medie. De fiecare dată, pe poziţia secundă s-a aflat postul Pro Tv.
Duminică seara, Antena 1 a fost preferata românilor şi în intervalul în care a difuzat În puii mei. Show-ul lui Bendeac a fost urmărit de o medie 829,000 de telespectatori din mediul urban. In puii mei a condus şi el detaşat clasamentul de audienţă cu 20.3 % cotă de piaţă la nivelul targetului comercial al Antenei 1, 15-54 urban şi un rating de 8.1 procente. Locul al doilea a fost ocupat de Pro Tv, la mare distanţă de Antena 1, cu 16. 3 share şi 6.5 rating.
Sursa:GfK Romania S.R.L.
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena 1
Analiza este facuta pe targeturile 15-54 urban si all urban
Perioada 5-6 noiembrie 2011
Intră acum și în grupul de