Intră acum și în grupul de
Afirmaţiile preşedintelui executiv al PSD Suceava, Ovidiu Donţu, potrivit căruia există informaţii că în cazul unor lucrări prin POR de modernizare de drumuri din zona de munte a judeţului, bornele kilometrice s-au pus la 800 de metri în loc de un kilometru, au fost respinse de directorul Direcţiei Judeţene de Drumuri şi Poduri din CJ Suceava, Radu Avădanei.
Potrivit acestuia, Consiliul Judeţean Suceava a realizat prin POR, în zona de munte a judeţului, două lucrări de investiţii, modernizarea DJ 174 Vatra Dornei-Panaci pe o lungime de 22 de kilometri şi DJ 175 B, Pojorâta-Rarău, pe distanţa de 15,8 kilometri.
El a subliniat că în perioada de execuţie, aceste lucrări au fost verificate de echipele de implementare a proiectului şi de diriginţii de şantier, iar fiecare tranşă de plată a fost verificată amănunţit de ADR Nord-Est.
Totodată, el menţionează că după finalizarea execuţiei, obiectivele au fost verificate tehnic şi financiar de Autoritate de Audi a Curţii de Conturi a României privind încadrarea în indicatorii tehnico-economici.
Avădanei a precizat că la finalizarea lucrărilor, obiectivele au fost recepţionate de o comisie de specialişti din cadrul CJ Suceava şi au fost inventariate toate elementele cuprinse în proiectul de execuţie aprobat şi executate pe teren, nefiind sesizate neconformităţi.
CJ Suceava a primit felicitări pentru implementarea acestor două proiecte din partea ADR Nord Est a mai arătat Avădanei care a subliniat că şi primarii comunelor traversate de aceste drumuri sunt mulţumiţi de investiţii ce asigură un confort sporit populaţiei din zonă.
Preşedintele executiv al PSD Suceava, Ovidiu Donţu, a declarat, luni, că “staţia terminus a afacerilor portocalii” este judeţul Suceava, proiect cu care PDL face bani pentru partid, una din aceste afaceri este cel de construcţie a unui patinoar, cu 150.000 de euro, care “zace în tufe” nefolosit de nimeni de doi ani, proiect iniţiat pe vremea când Monica Iacob Ritzi era ministrul Tineretului şi Sportului şi că are informaţii că bornele kilometrice la drumuri de munte construite prin POR sunt puse la distanţă de 800 de metri, şi nu la un kilometru, urmând ca această sesizare să fie verificată.
Intră acum și în grupul de