Intră acum și în grupul de
După ce a provocat dezamăgirea sucevenilor care locuiesc în zona centrală a oraşului din cauza faptului că luni, 13 februarie 2012 şi-a închis porţile, supermarketul PROFI s-a redeschis marţi, 14 februarie 2012, atrăgând un număr însemnat de cumpărători.
Deşi iniţial s-a vehiculat că oprirea activităţii din supermarchetul sucevean, dar şi din celelalte oraşe ale ţării, a fost o strategie de marketing, reprezentanţii PROFI au explicat pe site-ul oficial al lanţului de magazine că măsura închiderii s-a datorat schimbării stocurilor şi îmbunătăţirii calităţii produselor şi a imaginii magazinelor.
Redăm integral comunicatul de presă postat luni pe site-ul PROFI:
„Discounter-ul PROFI a murit. Traiasca magazinele de proximitate PROFI! Drapate in negru, toate cele 107 unitati PROFI si-au incetat astazi activitatea ca magazine discount, urmand ca de maine sa se deschida in culori vii, ca magazine de proximitate ale Romaniei secolului XXI.
<< S-a schimbat mediul de afaceri in retail, iar granitele dintre magazinele de discount, supermarketuri si hipermarketuri au devenit tot mai incerte, fiecare dintre aceste categorii imprumutand din metodele si atractiile celorlalte, cu accent pe confort, calitate si comoditate >> , a declarat Pawel Musial, directorul general PROFI Rom Food. Schimbarea cere inovatie, iar noile magazine PROFI au acceptat provocarea si au iesit la inaintare cu un nou concept de proximitate care ofera toate aceste calitati mentinand, totodata, unele dintre cele mai mici preturi de pe piata.
Reteaua urmeaza sa deschida cel putin 25 de noi magazine in 2012, mentinandu-si astfel pozitia din topul retail-ului romanesc.
Schimbarile s-au petrecut treptat pe parcursul ultimilor doi ani, iar cei care nu au vizitat magazinele PROFI in acest timp vor descoperi cu surprindere, chiar in apropierea casei, un nou tip de magazine, mai bune.
Aspectul de << magazine >> a ramas de domeniul trecutului, locul lui fiind luat de un design atractiv, iar legumele si fructele, precum si produsele de panificatie si de grill sunt acum prezentate apetisant in majoritatea magazinelor PROFI, facand experienta cumparatului mai usoara si mai placuta. Pentru a asigura un plus de confort, multe dintre magazinele din intreaga tara functioneaza in regim non-stop, cu angajati cu o atitudine prietenoasa si mai bine pregatiti.
Varietatea produselor a sporit, iar gama a crescut de la 1.500, la aproape 5.000 de produse dintre care mai bine de 90% provin din Romania. << Ne-am epurat si ne-am reorganizat stocurile astfel incat sa venim cu adevarat in intampinarea nevoilor clientilor nostril, sustinand totodata economia romaneasca prin incurajarea cu prioritate a producatorilor locali >> , a declarat Pawel Musial.
Schimbarea stocurilor s-a incheiat cu ocazia recentelor lichidari de iarna, astfel incat, incepand de maine, nu vom mai furniza decat noua sortimentatie, imbunatatita.
Aprovizionarea magazinelor PROFI se face centralizat, prin depozitul de la Cluj, iar sistemul de fidelizare prin intermediul cardurilor PROFI permite cunoasterea nuantata a preferintelor clientilor. Toate acestea conduc la o oferta precisa cu ajutorul careia magazinele PROFI mentin volume ridicate de vanzari chiar si in conditiile scaderii nivelului de trai. De asemenea, acest sistem permite reducerea considerabila a costurilor, astfel incat magazinele PROFI pot mentine preturile scazute si pot sa ofere in permanenta promotii.
Si nu in ultimul rand, unele dintre economiile facute de noul PROFI se intorc la consumatori sub forma de angajament social. Programul << PROFI te premiaza! >> , prin intermediul caruia 200 de scoli au fost dotate cu laboratoare IT complete si videoproiectoare in 2011, se va amplifica in acest an in avantajul unui numar sporit de scoli, in parteneriat cu ministerul Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului”.
Menţionăm că după închiderea magazinului din municipiu, în cursul dimineţii de luni nu exista niciun anunţ care să explice cetăţenilor motivul închiderii, pentru ca mai apoi, în cursul după-amiezii, sucevenii să fie informaţi prin intermediul unei hârtii lipite pe uşa de la intrarea în supermarket că magazinul s-a închis pentru o zi şi că a doua zi îşi va deschide din nou porţile aducând în atenţia cumpărătorilor noi promoţii tentante.
Astfel, de la primele ore ale dimineţii de marţi, sucevenii au luat cu asalt supermarketul profitând de noile oferte ale magazinului.
Intră acum și în grupul de