Intră acum și în grupul de
Preşedintele Consiliului Judeţean Iaşi, Cristian Adomniţei, a declarat, sâmbătă seara la Câmpulung Moldovenesc, că oprirea finanţării la construcţia şoselei de centură a municipiului Suceava a fost făcută din vremea guvernelor Boc şi Ungureanu şi că din cauza modului în care a acţionat Gheorghe Flutur în acest caz a existat riscul să se oprească o lucrare în municipiul Iaşi.
Cristi Adomniţei a spus că Gheorghe Flutur face acum poze cu o lucrare oprită, dar că finanţarea acestei lucrări a fost sistată de guvernele Boc şi Ungureanu pentru că devenise mult prea scumpă.
„Colas a finanţat ceea ce se vede acum din propria vistierie. Aceeaşi companie are o lucrare la Iaşi ce era să se blocheze pentru că orice primea plată la Iaşi, mergea la Suceava. Nu USL a oprit finanţarea ci PDL a făcut-o şi era să pierdem mai mulţi pentru modul în care a acţionat Gheorghe Flutur”, a mai spus Adomniţei.
Preşedintele CJ Iaşi a mai spus că jumătate din ţară este supărată pe Suceava pentru că se trimiteau de guvernul PDL bani în acest judeţ, dar că este interesant de aflat câţi bani rămâneau în realitate în judeţ.
„Nu ştiu câţi bani au rămas comunităţii sucevene”, a subliniat Cristi Adomniţei.
Reamintim că liderul PDL Suceava, Gheorghe Flutur, şi-a lansat vineri dimineaţă, campania electorală pentru funcţia de senator pe şantierul părăsit al şoselei de centură a Sucevei.
“Mi-aş fi dorit să am startul de campanie inaugurând şoseaua de centură a Sucevei astăzi, aşa cum sigur era gata dacă eram la putere în momentul de faţă. Din păcate, suntem la unul din obiectivele care a murit aici, la Suceava. Am ales acest obiectiv pentru a transmite un mesaj sucevenilor. Am ales să candidez pentru Senat ca să pot reînvia investiţiile la Suceava, ca Suceava să se dezvolte, să am un cuvânt de spus celor care împart fonduri”, a spus Flutur.
Preşedintele CJ Suceava, Cătălin Nechifor, a declarat, joi, că cei care au permis creşterea cu 62 % a preţului construcţiei rutei ocolitoare a municipiului Suceava, de la 220 de milioane de lei la 370 de milioane de lei, vor trebui să dea socoteală, costul ajungând la 6,61 de milioane de euro pe kilometru, cât pentru autostradă.
“Este înfiorător. La 12,84 de kilometri cu o bandă pe sens costul se ridică la 6,61 milioane de euro pe kilometru, preţ comparabil pentru construcţia unui kilometru de autostradă în ţările normale”, a mai spus Catalin Nechifor.
Intră acum și în grupul de