Intră acum și în grupul de
La Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorului Suceava a fost depusă o singură reclamaţie cu privire la serviciile nesatisfăcătoare oferite clientului de către o pensiune din judeţul Suceava. Potrivit directorului CJPC Suceava, Vasile Latiş, reclamantul susţine că nu i s-a oferit ceea ce iniţial se stabilise prin contract, situaţie din cauza căreia a trebuit să plece cu o zi mai repede. Reclamaţia este în curs de cercetare.
Latiş a precizat în cadrul unei conferinţe de presă că pe parcursul lunii decembrie 2012, CJPC Suceava a desfăşurat o acţiune tematică care a vizat verificarea respectării prevederilor legale privind protecţia consumatorilor la prestarea serviciului de alimentaţie publică şi în pensiuni, în cadrul căreia au fost efectuate 47 de acţiuni de control, 33 finalizându-se cu procese verbale de constatare a contravenţiei şi 5 amenzi în valoare de 5.750 lei.
Tot în luna decembrie, a mai fost efectuată o acţiune tematică care a urmărit respectarea prevederilor legale la comercializarea produselor second-hand. Au fost verificaţi 12 operatori second-hand şi s-au aplicat două amenzi în valoare de 2.200 lei. „În anul 2012, în topul reclamaţiilor făcute de suceveni rămân firmele de termopan, tâmplărie şi pvc. Pe parcursul lunii ianuarie, 2013 vom verifica de asemenea companiile de telefonie mobilă, internet şi cablu”, a ai spus comisarul-şef al CJPC Suceava.
Intră acum și în grupul de