Intră acum și în grupul de
Companiile E.ON din România continuă să diversifice canalele menite să faciliteze achitarea facturilor de gaze naturale, energie electrică şi a celor de servicii, punând la dispoziţia clienţilor şi punctele de plată din cadrul staţiilor de carburanţi OMV, informează într-un comunicat de presă Departamentul Comunicare Corporatistă din cadrul E.ON România.
Potrivit sursei citate, în baza parteneriatului încheiat cu WESTACO, începând cu luna februarie a acestui an, noul canal de plată a facturilor este disponibil în 160 de benzinării din întreaga ţară.
„Acesta vine în completarea soluţiilor de plată oferite de BRD – Groupe Société Générale, ING Bank, Banca Transilvania, Raiffeisen Bank, UniCredit Ţiriac, Banca Comercială Carpatica, Creditcoop, PayPoint şi Payzone. Facturile mai pot fi achitate şi prin intermediul terminalelor BRD – Groupe Société Générale din incinta Centrelor de Relaţii cu Clienţii E.ON Totodată, consumatorii casnici pot accesa portalul E.ON Myline, prin crearea unui cont client pe pagina http://www.myline-eon.ro, care permite, între altele, vizualizarea facturilor, primirea facturii electronice în baza unei opţiuni exprimate în acest sens, precum şi plata facturilor. Menţionăm faptul că pentru achitarea facturilor prin intermediul canalelor de plată puse la dispoziţia clienţilor de către E.ON nu se percep comisioane”, se mai precizează în comunicatul remis de Departamentul Comunicare Corporatistă din cadrul E.ON România.
Intră acum și în grupul de