Intră acum și în grupul de
Presedintele organizatiei municipale Suceava a Partidului Democrat, Ilie Nita, candidatul acestei formatiuni politice la functia de primar, si-a exprimat indignarea fata de starea proasta a strazilor din „capitala” judetului. El a aratat cu degetul spre firmele care aveau in responsabilitate repararea drumurilor din municipiul Suceava, care, in opinia lui, „au lucrat de mintuiala folosind materiale de proasta calitate”. „Este o realitate faptul ca pe nici una din strazile municipiului Suceava nu se poate circula in mod normal. Carosabilul prezinta denivelari, este plin de gropi care sunt mult mai vizibile acum, odata cu venirea primaverii. Acest spectacol jalnic al strazilor din municipiul resedinta de judet poate fi vazut in fiecare an, cu toate ca in fiecare an se aloca sume importante pentru reparatii. Anul trecut , de exemplu, stiu ca s-au cheltuit 13,5 miliarde de lei pentru reparatia strazilor. Bani aruncati pe apa simbetei, atita vreme cit la numai citeva luni de la efectuarea lucrarilor de reparatii, gropile au reaparut. Faptul ca strazile se degradeaza intr-un timp atit de scurt, nu poate fi explicat decit prin modul defectuos in care au fost executate lucrarile si prin calitatea scazuta a materialelor utilizate. Alte motivatii de genul ca temperaturile din aceasta iarna au fost scazute, ca materialul antiderapant utilizat ar fi cauza reaparitiei gropilor nu le consider justificate din punct de vedere tehnic”, a declarat Nita. Candidatul PD la functia de primar al Sucevei, de profesie inginer constructor, a spus ca materialul antiderapant ar trebui sa aiba o anumita compozitie si isi pune intrebarea daca a verificat cineva aceasta compozitie. „Imi pun intrebarea cite analize de laborator au fost efectuate pentru a se vedea care este compozitia materialului antiderapant si in ce masura imprastierea acestuia pe timp de iarna duce la aparitia gropilor”, a spus Nita. In opinia candidatului democrat este necesara o mai mare atentie la incheierea contractelor intre Primarie si firmele de constructii pentru repararea strazilor ,iar termenul de garantie sa devina element de baza al contractului. „In acest fel cei care se ocupa de reparatii trebuie sa preia responsabilitatea si intretinerea strazilor pe o perioada de cel putin cinci ani”, a mai spus Nita.
Intră acum și în grupul de