Intră acum și în grupul de
COMUNICAT DE PRESĂ
Managerii a peste 70 de companii românești din trei regiuni de dezvoltare (București-Ilfov, Nord-Est și Centru) vor relua din luna septembrie „antrenamentele” de management din „Campionatul performanței” în cadrul proiectului ANTRE(pre)NOR pentru PERFORMANȚĂ. Aceștia vor participa la cea de-a doua sesiune de cursuri dedicate îmbunătățirii cunoștințelor și competențelor personale și profesionale necesare pentru creșterea performanței în afaceri.
În cea de-a doua etapă, care se va desfășura în perioada septembrie 2012 – ianuarie 2013, vor fi continuate sesiunile de formare în domenii precum: management strategic, management general, management de proiect, negociere și vânzări, marketing, managementul resurselor umane, management financiar, managementul echipelor, relația cu clienții, comunicare organizațională, managementul timpului.
„Feedbackurile pozitive obținute de la cei peste 350 de participanți din prima etapă de derulare a cursurilor ne bucură și ne determină, în același timp, să îmbunătățim constant nivelul de calitate la care aceste cursuri au fost proiectate încă de la început.” – Oana Năstase, Manager de proiect.
“M-am simţit integrat în grupă şi am apreciat că mi-au fost ascultate ideile.” – Participant la cursul “Business Development Skills in Action”.
“Deşi am suficiente cursuri de pregătire profesională “în spate”, cursul organizat în cadrul proiectului ANTRE(pre)NOR pentru PERFORMANȚĂ a reuşit să îmi atragă atenţia în mod surprinzător şi să mă conştientizeze că şi în acest domeniu fie sunt informaţii noi care îmi sunt utile, fie este binevenit un review asupra lor.” – Participant la cursul “Managementul Proiectelor de Afaceri”
“Mi-au fost puse în valoare trăsături pe care nu ştiam că le am!” – Participant la cursul “Managementul Proiectelor de Afaceri”
“Am apreciat nevoia de a elabora proiectele şi de a redefini obiectivele în funcţie de mediul de implementare dar şi de mediul de business. Aplicaţiile au fost neaşteptat de eficiente iar produsele rezultate viabile.” – Participant la cursul “Managementul Proiectelor de Afaceri”
Prin proiectul „ANTRE(pre)NOR pentru PERFORMANȚĂ”, Schultz Consulting și partenerii săi Camera de Comerț și Industrie Suceava și Fundația „Școala Română de Afaceri a Camerelor de Comerț și Industrie” – Filiala Brașov și-au propus dezvoltarea competenţelor şi abilităţilor necesare administrării eficiente a afacerilor pentru echipele de management a IMM-urilor din regiunile Bucureşti – Ilfov, Nord-Est şi Centru.
Proiectul „ANTRE(pre)NOR pentru PERFORMANȚĂ” este cofinanțat din Fondul Social European prin Programul Operațional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 – 2013 și este implementat de Schultz Consulting în calitate de Beneficiar, împreună cu partenerii săi Camera de Comerț și Industrie Suceava și Fundația „Școala Română de Afaceri a Camerelor de Comerț și Industrie” – Filiala Brașov în perioada ianuarie 2011 – decembrie 2013.
Mai multe informații despre proiect și activitățile acestuia, precum și despre serviciile integrate de care vor beneficia companiile selectate pot fi găsite pe site-ul Beneficiarului: www.schultz.ro sau pe site-urile partenerilor: www.ccisv.ro (regiunea Nord-Est) și www.srafbv.ro (regiunea Centru).
Persoană de contact: Lucian Gheorghiu, Coordonator Regional Nord-Est, Camera de Comerţ şi Industrie Suceava, e-mail: [email protected].
Intră acum și în grupul de