Intră acum și în grupul de
Peste 20.000 de suceveni au răspuns invitaţiei adresată de Shopping City Suceava de a participa la “Maratonul Preţurilor Mici”, îmbinând cumpărăturile cu distracţia şi premiile instant, informează într-un comunicat de presă, reprezentanţii complexului comercial.
Potrivit sursei citate, toţi pasionaţii de shopping şi modă au fost prezenţi duminică, 3 noiembrie 2013, la Shopping City Suceava, pentru a se distra alături de cei mai îndrăgiţi artişti ai momentului, dar si pentru a urmări tendinţele toamnă/iarnă în materie de modă. În plus, participanţii au avut şansa să profite de reducerile pe care magazinele din Shopping City Suceava le-au pregătit special pentru această zi, dar şi de voucherele de cumpărături în valoare totală de 10.000 Euro.
Pe parcursul celor 5 ani de când Shopping City Suceava se află pe piaţa suceveană, a adus de fiecare dată în faţa publicului evenimente de divertisment şi fashion captivante, oferte speciale în magazine, dar şi premii valoroase. Şi anul acesta a organizat “Maratonul Preţurilor Mici”, un eveniment de excepţie marca Shopping City Suceava.
Astfel, pentru cei care erau în căutarea noilor tendinţe de reînnoire a garderobei pentru sezonul de toamnă, magazinele din Shopping City Suceava au prezentat ţinute adresate doamnelor prin colecţiile: Magnetyc Style, New Line, Moda Miss, Texval şi pentru domni, Camiceria Italiana, a prezentat noile tendinţe de indoor şi outdoor, iar tinerii s-au putut inspira din colecţiile prezentate de New Yorker, Takko Fashion, Coax, Kartel by George Hojbotă şi Next level – ce va deschide în curand o locaţie în Shopping City Suceava. Şi cum oirce ţinută nu este completă fără accesorii, magazinele Janette, Benvenuti, Gatta, Leonardo şi Deichmann au defilat cu cele mai noi apariţii.
În document se arată că George Hojbotă, un nume sonor printre designerii români şi caştigător al titlului “Cel mai bun designer român de avangardă” în 2005, deţine în palmares nenumărate prezentări internaţionale şi naţionale alături de celebri designeri. Hijbotă a prezentat pentru publicul sucevean aflat la evenimentul de duminică, o colecţie haute-couture avangardistă de excepţie, prezentată şi la Romanian Fashion Weekend şi Fashion tv Summer Festival Mamaia – “Inferno”.
De altfel, evenimentul a fost condimentat cu numeroase concursuri cu premii pentru public, iar cumpărăturile în valoare de minimum 150 lei au asigurat primilor 1.000 de clienţi vouchere în valoare totală de 10.000 euro. Pentru a putea beneficia de premiile puse în joc, clienţii trebuiau să se prezinte cu bonul fiscal la Info Point-ul special amenajat în zona de eveniment şi să învârtă la Roata Norocului.
Atmosfera a fost completată de hit-urile trupei VUNK care timp de o oră a îndemnat clienţii Shopping City Suceava să danseze pe ritmuri antrenante şi sa fredoneze piese celebre ca “Aşa şi” sau “ Scapă-mă de ea”.
Recitalul susţinut de ANDRA pe scena din Shopping City Suceava a fost unul de excepţie, ce a ţinut în priză publicul foarte numeros care a aclamt-o până la urcarea pe scenă şi cu atât mai mult pe parcursul concertului. Andra a fost la înalţime şi a reuşit să fie pe placul tuturor, cântând de la muzică pop, R&B sau clubbing house, până la muzică populară. Admiratorii Andrei au putut asculta live îndrăgite melodii din repertoriul său, precum “Vreau sărutarea ta”, „Doar o clipă”, „Dragostea rămâne”, dar şi cele mai noi melodii ale cântăreţei – „Telephone” şi “Inevitabil va fi bine”.
Pe lângă show-ul captivant, în intervalul 16:00 – 22:00, participanţii aflaţi la eveniment au putut beneficia de reduceri de până la -70% la cumpărături și multe alte oferte promoţionale, dar şi de vouchere de cumpărături în valoare totală de 10.000 Euro.
Intră acum și în grupul de