Intră acum și în grupul de
Mii de suceveni au răspuns invitaţiei Shopping City Suceava de a sărbători lansarea sezonului de primăvară printr-un show de exceptie, îmbinând sesiunile de shopping cu premii și noile colecții de primăvară – vară, dar și un super concert Deep Central, arată într-un comunicat de presă, reprezentanţii complexului comercial.
Potrivit sursei citate, Shopping City Suceava e alături de suceveni de 6 ani, iar pentru a răsplăti fidelitatea clienților, momentele importante din an nu au fost niciodată neglijate. Luna martie este dedicată femeii, astfel în prag de primăvară femeile care au ales să-şi facă cumpărăturile din Shopping City Suceava au fost răsfăţate cu peste 1000 de premii instant, cu flori şi cu cele mai frumoase gânduri de ziua lor. Campania „Primăvara începe cu premii de răsfăţ” le-a făcut fericite atât pe doamne şi domnişoare, cât şi pe domnii care au avut ocazia de a câștiga cadouri speciale pentru cele mai importante femei din viaţa lor.
Prezentările ce au precedat concertul Deep Central au adus în faţa publicului cele mai noi colecţii de primăvară-vară 2014 a brand-urilor din Shopping City. Astfel publicul a putut admira atât ţinute fresh, de primăvară, pentru femeile care adoptă stilul casual sau urban propuse de magazinele Raison d` Etre by Insense, New Yorker, Takko Fashion, Carrefour, New Line, Next Level și Kartel. Și doamnele pentru care stilul elegant este mai potrivit, s-au regasit în colecţiile Orsay, Raison d`Etre by Insense și Texval. În plus, Camiceria Italiana și Coax au prezentat noile tendințe în moda masculină. Şi cum orice ţinută nu este completă fără accesorii, magazinele Benvenuti, Gatta, Leonardo şi Deichmann au defilat cu cele mai noi apariţii.
Cea mai spectaculoasă colecție a apaținut designer-ului George Hojbota şi poartă numele „Butterfly Effect”. George Hojbotă, un nume sonor printre designerii români şi câştigător al titlului “Cel mai bun designer român de avangardă” în 2005 deţine în palmares nenumărate prezentări internaţionale şi naţionale alături de celebri designeri. Hijbotă a prezentat pentru publicul sucevean aflat la evenimentul de sâmbătă, o colecţie haute-couture avangardistă spectaculoasă, prezentată şi la Romanian Fashion Week 2013-2014.
În document se arată că, nici pasionații de shopping prezenți la eveniment nu au fost uitaţi, astfel că, cumpărăturile în valoare de minimum 150 lei au asigurat primilor 200 de clienţi vouchere în valoarede 50 de lei fiecare. Pentru a putea beneficia pe loc de premiile puse în joc, clienţii au trebuit să se prezinte cu bonurile fiscale la Info Point-ul special amenajat. De altfel, evenimentul a fost condimentat cu numeroase concursuri cu premii pentru public, iar cei mai curajosi dintre spectatori au câștigat vouchere în valoare de 250 lei fiecare oferite de Splend`or, dar şi vouchere în valoare de 100 lei oferite de Benevenuti sau de 50 lei oferite de Plusoptic.
Salonul D`Anais din Shopping City Suceava a asigurat coafura şi machiajul modelelor. Show-ul de modă prin care organizatorii evenimentului au ales să întâmpine primăvara a fost unul de bun augur, diversitatea şi varietatea stilurilor, de o parte, şi reacţia publicului de cealaltă parte, fiind garanturi ale unui eveniment reușit.
Cel mai frumos cadou pe care Shopping City Suceava l-a oferit doamnelor şi domnişoarelor a fost concertul DEEP CENTRAL. Publicul a fredonat timp de aproximativ o oră cele mai cunoscute melodii din repertoriul îndrăgiţilor artişti – “Russian girl“, ”In love”, “Music makes me free” sau noile lansate „Sus până la cer” şi „O stea”.
Intră acum și în grupul de