Intră acum și în grupul de
Comitetul de Inițiativă Cetățenească privind revizuirea Art. 48 alin. 1 din Constituția României,Coaliția pentru Familie, compusă din 38 de organizații non-guvernamentale,Platforma civică pentru demnitate, drepturi și libertăți IMPREUNĂ, compusă din 1204 ONG-ri, intelectuali și personalități marcante de pe întreg teritoriul României și susținută de 7 organizații internaționale, au transmis astăzi următoarea scrisoare publică adresată Președintelui Senatului:
Domnului Călin Popescu –Tăriceanu
Președintele Senatului României
Comitetul de Inițiativă Cetățenească privind revizuirea Art. 48 alin. 1 din Constituția României,
Coaliția pentru Familie, compusă din 38 de organizații non-guvernamentale,
Platforma civică pentru demnitate, drepturi și libertăți IMPREUNĂ, compusă din 1204 ONG-ri, intelectuali și
personalități marcante de pe întreg teritoriul României și susținută de 7 organizații internaționale,
vă solicită să luați act de sfidarea fără precedent în istoria recentă a României cu care clasa politică și
autoritățile din România tratează inițiativa a 3 milioane de români, avizată de Curtea Constituțională a
României.
Singura soluție pentru remedierea acestei desconsiderări grave a voinței juridice a poporului român de către
clasa politică este punerea de urgență pe ordinea de zi a Senatului a legii ce face obiectul inițiativei noastre
cetățenești, urmată imediat de legea privind stabilirea datei referendumului.
Această solicitare a noastră este perfect pertinentă, posibilă, legală și singura în măsură să șteargă palma dată
poporului român prin desconsiderarea gravă de către clasa politică a voinței lui juridice.
Soluția de remediere a fracturii dintre autorități și milioanele de cetățeni este una singura: adoptarea de
urgență a revizuirii art 48, alin. 1 din Constituția României și imediat a legii de stabilire a datei referendumului.
Învederăm atât Senatului cât și clasei politice românești că există lege în vigoare pentru organizarea
referendumului, respectiv Legea 3/2000. Toată această buclă politico-legislativă artificial creată, referitor la
modificarea Legii 3/2000, nu a înlăturat niciun moment caracterul ei de lege în vigoare, pentru organizarea unui
referendum.
Orice altă amânare reprezintă un atac de maximă gravitate la adresa democrației, voinței populare și ordinii
într-un stat de drept în care clasa politică este aleasă de popor și slujește intereselor naționale și democrației.
Intră acum și în grupul de