Au început înscrierile pentru Concursul Național „Școala Zero Waste” editia 2018


Intră acum și în grupul de

„Școala Zero Waste” este un concurs național de educație ecologică destinat tuturor școlilor din învățământul primar și gimnazial din România. Proiect realizat cu susținerea Continental Anvelope Timișoara, partener tradițional și împreună cu Lidl pentru un viitor mai bun. Perioada de desfășurare a competiției este 5 Martie – 11 Mai 2018.

Începând cu 12 Februarie și până în 2 Martie toate școlile din România se pot înscrie în Competiția „Școala Zero Waste” Ediția 2018. La cele cinci ediții anterioare au participat 595 de școli din aproape toate județele țării și din București și peste 60.000 de elevi participanți direct în competiție.

Proiectul „Școala Zero Waste” a fost desemnat cel mai bun proiect al anului 2016 în cadrul Galei Energy Globe Award ROMANIA și a câștigat LOCUL 3 (din 178 de țări) în cadrul ENERGY GLOBE WORLD AWARDS 2017, Tehran, Iran.

Ediția 2018 a competiției dă ocazia școlilor să câștige mult mai multe premii. Acestea vor putea opta pentru a se înscrie într-una din cele două secțiuni ale concursului (clasele I-IV și V-VIII), cu activități adaptate pe segmentul respectiv de vârstă.

Marii câștigătorii ai tablelor interactive puse în joc până acum sunt în 2017 Școala Gimnazială “Ion I. Graure”, Bălteni, Județul Olt, în 2016 Liceul Teoretic “Traian Vuia”, Făget, Județul Timiș, în 2015 Școala Gimnazială Mihai Eminescu, Roșiorii de Vede, Teleorman, în 2014 Școala Gimnazială Sf. Nicolae  Târgu Jiu, Județul Gorj, iar în 2013 Școala Gimnazială Moșnița Nouă, Județul Timiș.

Cei mai buni și implicați 5 elevi din primele 5 școli clasate la fiecare secțiune vor participa la „Zero Waste Summer Camp”, tabără de educație ecologică organizată lângă Timișoara în a doua jumătate a lunii August 2018. Dintre acești elevi vor fi desemnați câștigătorii ediției 2018 a Concursului. Premiile vor consta în laptopuri, biciclete, tablete și multe altele oferite de Continental Anvelope Timișoara, partener tradițional al concursului, împreună cu Lidl pentru un viitor mai bun.

Desfășurarea competiției este simplă. Școala care acumulează cele mai multe puncte este desemnată câștigătoare. Punctele se obțin din organizarea a cât mai multor acțiuni educaționale din lista oferită de organizatori și din colectarea selectivă a mai multor deșeuri reciclabile: hârtie/carton, aluminiu, plastic/pet și altele.

Detalii suplimentare despre procedura de înscriere și desfășurarea concursului pot fi găsite pe site-ul organizatorului, EcoStuff Romaniahttp://www.EcoStuff.rosau pe pagina de Facebook –  https://www.facebook.com/scoalazerowaste.

Prin participarea în Școala Zero Waste elevii și profesorii direct implicați își vor îmbogăți bagajul de cunoștințe privind protecția mediului și conceptul “zero waste – fără deșeuri”, își vor dezvolta o atitudine responsabilă față de mediu și vor pune bazele unui sistem de educare și pregătire a celorlalți elevi și cadre didactice pentru a acționa într-un mod sustenabil în școala și comunitate.

Aflat deja la a 6-a ediție, concursul susține și întărește obiceiul colectării selective începând cu vârsta la care copiii își formează valori și deprinderi pe care le vor avea tot restul vieții. Prin implicarea copiilor vom contribui indirect și la informarea și responsabilizarea membrilor familiilor.

Continental în România

În perioada 1999-2015, Continental a investit 1,13 de miliarde de euro în activităţile din România. Toate cele 5 divizii Continental  – Chassis & Safety, Interior, Powertrain, Anvelope şi ContiTech – sunt reprezentate în România. Continental deţine șapte unităţi de producţie și patru centre de cercetare şi de dezvoltare în Timişoara, Sibiu, Carei, Nădab, Brașov şi Iaşi. Continental este partener al unui joint-venture în Slatina şi are un centru de distribuţie al anvelopelor în București. Continental avea la finalul anului 2016 aproximativ 18.200 de angajaţi în România.

Lidl este prezent în 30 de țări din toată lumea și operează aproximativ 10.000 de magazine și peste 140 de centre logistice în 27 de țări din Europa. Lidl are aproximativ 215.000 de angajați, dintre care 5000 în România unde retailer-ul german are deschise peste 200 de magazine și 4 centre logistice.  Misiunea Lidl în România este aceea de a le oferi zilnic românilor, în zone din imediata lor proximitate, produse de calitate la cel mai bun preţ, direct de la producători, într-o largă varietate de sortimente.


Intră acum și în grupul de