Intră acum și în grupul de
Grupul german E.ON se alătură, prin toate subsidiarele sale din ţările în care este prezent, pentru prima oară campaniei #missingtype pentru a încuraja donarea de sânge. Într-un demers simbolic, în perioada 11 iunie – 15 iunie, compania va elimina litera O din denumirea brandului său, făcând astfel aluzie la una dintre grupele sanguine – 0(I).
Companiile care se alătură campaniei, renunţă pentru o perioadă determinată de timp la a mai afişa literele A, B sau O din numele brandului. Aceste litere fac referire la tipurile de sânge A, B sau 0, din care derivă cele 4 grupe sanguine necesare zi de zi oamenilor din întreaga lume. Şi România se confruntă cu o criză de sânge şi nu, în puţine cazuri, rezervele de sânge lipsesc cu desăvârşire din spitale, din centrele de transfuzii sau din băncile de sânge.
De-a lungul campaniei și de Ziua Mondială a Donatorului de Sânge, în data de 14 iunie, grupul E.ON va sublinia nevoia urgentă şi constantă a donării de sânge, indiferent de grupa sanguină, prin eliminarea literei O din siglele afişate la sediul central din Essen, pe principalele site-uri web, intranet și canalele de social media din toate ţările în care este prezent.
Potrivit statisticilor, 70 de persoane din 100 vor avea nevoie de sânge măcar o dată în viaţă. Dar, doar 3 din 100 donează. În fiecare secundă, în lume se fac trei noi transfuzii, mulțumită donatorilor de sânge. Oameni accidentaţi, copii şi adulţi în săli de operaţii sau oameni care suferă de boli grave. Toţi trăiesc cu speranţa că altcineva donează sânge pentru ca ei să poată trăi.
În România, cei circa 5.500 de angajaţi ai grupului E.ON sunt încurajaţi să doneze sânge la centrele de transfuzie sanguină din 22 de oraşe importante unde avem birouri: Alba, Arad, Bacău, Baia Mare, Bârlad, Bistriţa, Botoşani, Bucureşti, Cluj, Deva, Hunedoara, Iaşi, Miercurea Ciuc, Oradea, Piatra Neamţ, Reşiţa, Satu Mare, Sibiu, Suceava, Tîrgu Mureş, Timişoara şi Zalău. La sediul central al companiei din Târgu Mureş va fi prezentă o stație mobilă de donare de sânge, pentru a veni mai aproape de eventualii noi donatori.
Campania anuală #missingtype a fost lansată în anul 2015 în Marea Britanie de către NHS Blood and Transplant (organism din cadrul Departamentului de Sănătate și Asistență Socială din Marea Britanie, responsabil pentru donarea de organe şi de sânge la nivel naţional), cu scopul de a opri declinul din ultimul deceniu al numărului de noi donatori de sânge și de a asigura în toate unităţile medicale din lume flacoane cu toate grupele sanguine.
„Să îmbunătățim viaţa oamenilor pentru a crea un viitor mai bun reprezintă o parte integrantă a viziunii și direcției noastre strategice„, spune directorul executiv E.ON SE, Johannes Teyssen. „Vrem să tragem un puternic semnal de alarmă pentru cei care au nevoie de ajutor. De aceea, întreaga echipă E.ON își asumă această responsabilitate în toate locaţiile noastre „.
E.ON este singura companie care sprijină #missingtype la nivel de grup, în toate ţările în care este prezentă: Belgia, Germania, Italia, Franţa, Republica Cehă, România, Slovacia, Marea Britanie şi Ungaria.
În cursul ultimilor doi ani, campania de sensibilizare a populaţiei a dus la dublarea numărului de înregistrări de noi donatori, în mai multe ţări ale lumii. În 2018, se vor reuni organizațiile de donatori de sânge din douăzeci și unu de țări, care deservesc peste un miliard de oameni.
Despre Grupul E.ON în România
Grupul german E.ON a intrat în România în anul 2005, când a preluat fostele societăţi de stat din domeniul gazelor naturale şi energiei electrice. Dintre cei peste 40.000 de angajaţi E.ON la nivel global, peste 5.500 lucrează în România. Companiile din structura grupului deservesc circa 3,1 milioane de clienţi din 20 de judeţe situate în Nordul şi în Vestul ţării. De la intrarea pe piaţa locală, E.ON a investit circa 1,5 miliarde de euro în principal pentru modernizarea reţelelor de gaze şi electricitate şi a virat către stat 1,9 miliarde de euro sub formă de impozite şi taxe.
Intră acum și în grupul de