Intră acum și în grupul de
Cu ajutorul clienților săi, Lidl continuă să susțină dreptul la educație de calitate pentru toți copiii, prin sprijinirea programului național Teach for Romania. Donația în valoare de 270.000 de euro va contribui la formarea cadrelor didactice care asigură educația copiilor din școlile aflate în medii defavorizate.
Calitatea educației pe care copiii o primesc până la vârsta de 15 ani este determinantă pentru oportunitățile la care au acces mai departe. De aceea, la începutul acestui an școlar, Lidl împreună cu clienții săi s-au alăturat misiunii de a crește șansele la educație și la un viitor mai bun pentru copiii din mediile defavorizate. Astfel, între 20 august – 2 septembrie, fiecare produs din gama „Din nou la școală” achiziționat de clienții Lidl a însemnat 1 leu investit în recrutarea, selecția și pregătirea învățătorilor și profesorilor care asigură educația copiilor din școlile partenere Teach for Romania. Campania s-a concretizat într-o donație totală de 270.000 de euro.
„Suntem recunoscători clienților noștri pentru susținerea acestui program care își propune să aducă o schimbare pozitivă, reală în învățământul românesc. Parteneriatul cu Teach for Romania este un angajament asumat pe termen lung în susținerea accesului egal la educație pentru toți copiii, indiferent de mediul din care provin, așa că este important să putem contribui continuu la dezvoltarea profesională a profesorilor implicați în program. Ne bucurăm că prin campania <Din nou la școală>, împreună cu clienții noștri, am putut oferi noi oportunităţi în educație şi perspectiva unui viitor mai bun copiilor din medii defavorizate” spune Cristina Hanganu, Director de Comunicare și CSR Lidl România.
„Îi suntem recunoscători încă o dată partenerului nostru strategic, Lidl, pentru că își încurajează clienții să fie aproape de educația din România și ne ajută să susținem eforturile profesorilor și învățătorilor Teach de a oferi copiilor opțiuni de viață prin educație de calitate. Fără implicarea tuturor nu am avea aceste rezultate și nu am fi în punctul în care suntem astăzi – peste 100 de profesori și învățători din 5 generații, 16 județe în care suntem prezenți, o comunitate de 66 de alumni, din ce în ce mai puternică. Împreună creștem viitorul acestei țări și avem întreaga recunoaștere pentru fiecare în parte.” – Corina Puiu, Co-fondator și Director General Teach for Romania
Despre Lidl
Lidl, parte a grupului Schwarz, cu sediul central în Neckarsulm, este una dintre companiile de top de pe piața de retail alimentar din Europa. Lidl este prezent în 30 de țări din întreaga lume și în prezent operează în jur de 10.500 de magazine și mai mult de 150 de centre în 28 de țări la nivel mondial.
Lidl este o companie care acționează sustenabil în toate domeniile de activitate. Aceasta este metoda companiei de a-și îndeplini promisiunea cu privire la calitate și, în același timp, de a asigura un viitor mai bun pentru societate și mediu. Compania se implică activ în soluționarea nevoilor din comunitățile din care face parte, concentrându-se pe 5 piloni de activitate: sortimentul de produse, mediul, societatea, angajații și partenerii de afaceri.
www.surprize.lidl.ro
Instagram @LidlRomania
Despre Teach for Romania
Teach for Romania este o organizație non-profit care activează din 2014 și care a adus un sistem de performanță în educația din sistemul public din România. Pentru împlinirea viziunii, educație de calitate pentru toți copiii din România, organizația atrage și pregătește cei mai talentați oameni din România pentru a deveni agenți de transformare în sistemul educațional românesc, din rolurile de profesori și învățători pentru copiii din medii vulnerabile.
În cei doi ani de predare ca profesor sau învățător sprijinit de Teach for Romania, participanții au parte de programe de pregătire și training din partea profesioniștilor din pedagogie și leadership din România, dar și acces la cea mai mare comunitate globală în educație și leadership – Teach for All – cu peste 50.000 de profesori care au impact direct la clasă și lucrează cu peste 5 milioane de elevi.
La finalul celor doi ani, absolvenții programului sunt încurajați să continue schimbarea începută în școală prin inițiative cu impact în societate, de antreprenoriat, educație, politici publice și media.
Intră acum și în grupul de