Săptămâna Românească revine la Lidl, cu peste 60 de produse autohtone în oferta in-and-out. Acestea se alătură celor din sortimentul permanent din gama Cămara Noastră, marca proprie Lidl dedicată gustului autentic românesc, produsă exclusiv în România


Intră acum și în grupul de

Din 15 martie, Lidl România aduce în magazinele din toată țara Săptămâna Românească, una dintre cele mai apreciate săptămâni tematice, dedicată produselor tradiționale realizate împreună cu furnizori locali. Săptămâna Românească aduce peste 60 de produse de tip in-and-out, de la specialități din pește, la produse lactate sau dulciuri, pe care iubitorii bucătăriei autohtone le vor putea găsi în magazine doar în săptămâna tematică.

Săptămână Românească a fost introdusă pentru prima oară în magazinele Lidl în octombrie 2015, odată cu lansarea gamei Cămara Noastră, marca proprie Lidl dedicată gustului autentic românesc, produsă exclusiv în România. Gama, care la început a făcut parte din produsele in-and-out de la Lidl, a fost foarte bine primită de clienți, astfel că retailer-ul a introdus în sortimentul său permanent o parte dintre cele mai apreciate produse Cămara Noastră.

De atunci și până în prezent, Lidl a investit constant în dezvoltarea gamei, care a ajuns la aproximativ 200 de produse românești în total. Printre acestea se numără diverse sortimente de mezeluri, produse lactate, produse din pește, conserve, dulciuri, gemuri și nu numai. Pentru realizarea lor la cele mai înalte standarde de calitate, Lidl a încheiat parteneriate cu cei mai buni furnizori autohtoni, precum Transilvania Lactate, Deltaica, Scandia, Fabrica de Lapte, Răureni, Marathon Contec, Plafar și mulți alții. O parte dintre aceștia pot fi descoperiți pe surprize.lidl.ro/camaranoastra, ca parte a demersului Lidl de a promova furnizorii locali și în cadrul noii campanii dedicate brandului, Cămara Noastră te poftește la șezătoare. În centrul campaniei stau o serie de spoturi, fiecare dintre acestea prezentând câte una din fabricile în care sunt realizate produsele Cămara Noastră. Imaginile ce înfățișează procesul de fabricare și linia de producție modernă se împletesc cu ilustrații ce spun povești pline de intrigă, balade cum se cântau odinioară la șezători și rețete românești.

Din 15 martie, în cadrul Săptămânii Românești, pe lângă produsele din gama Cămara Noastră disponibile constant la raft, clienții Lidl vor avea ocazia să descopere și aproximativ 60 de produse de tip in-and-out. Printre acestea se numără roșii tocate țărănești (3,49 lei), salată de icre de știucă și ceapă (9,99 lei) sau o varietate de produse lactate, cum ar fi iaurt cremos din lapte de bivoliță (6,99 lei), smântână din lapte de bivoliță (3,99 lei), brânză de vaci Moldovița (3,29 lei) și caș proaspăt afumat (8,49 lei). De asemenea, tot în această perioadă, în gama Cămara Noastră pot fi găsite și specialități precum ruladă coaptă de Ceptura (34,90 lei), cotlet de crap argintiu (44,90 lei), varză a la Cluj (14,99 lei) sau pate din carne de prepeliță (5,99 lei).

Cu ocazia Săptămânii Românești, Lidl România a pregătit și o surpriză pentru clienții care vor să se bucure de mâncărurile tradiționale din gama Cămara Noastră, dar și să afle mai multe despre producătorii locali cu care retailerul colaborează. Astfel, în perioada 15 martie – 15 aprilie 2021, clienții care intră pe surprize.lidl.ro, înscriu un bon de minim 70 lei ce conține și un produs Cămara Noastră și răspund corect la câteva întrebări despre furnizorii locali Lidl, pot câștiga prin tragere la sorți 3000 de euro, seturi de farfurii personalizate sau vouchere de cumpărături. Mai multe detalii și regulamentul campaniei sunt disponibile aici.


Intră acum și în grupul de