Intră acum și în grupul de
Peste 20.000 de oameni au răspuns provocării adresate de Shopping City Suceava de a participa la “Maratonul Preţurilor Mici”, îmbinând cumpărăturile cu distracţia şi premiile instant. Clienții s-au bucurat de un weekend plin de shopping, reducerile irezistibile de Black Friday începând chiar de vineri în magazinele din incinta Shopping City Suceava.
Pasionaţii de shopping şi modă au fost prezenţi duminică, 23 noiembrie la Shopping City Suceava, pentru a se distra alături de ANDRA, cea mai îndrăgită artistă a momentului, dar si pentru a urmări noile tendinţe toamnă-iarnă în materie de modă. În plus, participanţii au avut şansa să profite de reducerile de până la 80% pe care magazinele din Shopping City Suceava le-au pregătit special pentru această zi, dar şi de voucherele de cumpărături în valoare de 50 lei fiecare.
Pe parcursul celor 6 ani de când Shopping City Suceava se află pe piaţa suceveană, complexul comercial a răsplătit fidelitatea clienților săi prin evenimente de divertisment şi fashion captivante, oferte speciale în magazine, dar şi premii valoroase. Şi anul acesta “Maratonul Preţurilor Mici” s-a dovedit a fi un eveniment de excepţie marca Shopping City Suceava.
În cadrul prezentării de modă au putut fi admirate noile colecții ale magazinelor din Shopping City Suceava, potrivite atât pentru cei mici, cât și pentru tinerii și adulții care își doreau să-și reînnoiască garderoba pentru sezonul rece. Astfel, cei prezenți s-au putut inspira din ținutele prezentate de Carrefour, Takko Fashion, New Yorker, Coccodrillo, Mustang, Orsay, Gatta, The City, Raison`Etre by Insense, Texval, Moda Miss, Ghio`s, Eponge, Neo Fashion, Next Level, Kartel, Coax, Deichmann, Seven și LaScarpa. De asemenea, ultimele tendințe în materie de coafură și machiaj au fost prezentate de Salonul D`Anais din incinta centrului comercial.
Designerul vestimentar George Hojbotă, un nume sonor printre designerii români şi caştigător al titlului “Cel mai bun designer român de avangardă” în 2005, cunoscut pentru nenumăratele prezentări internaţionale şi naţionale, a prezentat pentru publicul sucevean aflat la evenimentul de duminică, o colecţie couture-a-porter de excepţie care a impresionat prin originalitate și îndrăzneală.
De altfel, evenimentul a fost condimentat cu numeroase concursuri cu premii pentru public, în cadrul cărora participanții au fost premiați cu vouchere de la magazinele din incinta Shopping City Suceava.
Recitalul susţinut de ANDRA pe scena din Shopping City Suceava a fost unul de excepţie, ce a ţinut în priză publicul foarte numeros care a aclamat-o până la urcarea pe scenă şi cu atât mai mult pe parcursul concertului. Andra a fost la înalţime şi a reuşit să fie pe placul tuturor, fredonând alături de fanii săi de la muzică pop, R&B sau clubbing house, până la muzică populară. Admiratorii Andrei au putut asculta live îndrăgite melodii din repertoriul său, precum “Vreau sărutarea ta”, „Doar o clipă”, „Dragostea rămâne”, dar şi cea mai nouă piesă a artistei “Așa e dragostea”.
„Maratonul prețurilor mici” s-a bucurat de implicarea magazinelor partenere din incinta Shopping City Suceava: Kendra, Splend`or, Salon D`Anais și restaurantul Trattoria di Matteo.
Intră acum și în grupul de