La cererea publicului sucevean, încă o reprezentație a spectacolului ”Angajare de clovn”


Intră acum și în grupul de

Primul spectacol care se va juca, duminică, pe scena Teatrului Municipal „Matei Vişniec” Suceava va avea două reprezentații, de la ora 15.00, respectiv ora 18.00.

Anunțul a fost făcut de directorul Teatrului Municipal „Matei Vişniec” Suceava, Carmen Veronica Steiciuc.

”Având în vedere că pentru spectacolul <<Angajare de clovn>> de duminică, 29 noiembrie 2015, la ora 18.00, s-au vândut toate biletele, iar foarte multe persoane doresc în continuare bilete, vom suplimenta cu încă o reprezentație matineu, la ora 15.00”, a declarat Steiciuc.

Astfel, ea a arătat că cei care nu au reușit să-și cumpere bilet la spectacolul de la ora 18.00, au acum posibilitatea să vadă spectacolul și la ora 15.00.

Biletele se găsesc în continuare la Casa de bilete a Teatrului Municipal „Matei Vișniec” Suceava, în Clădirea Modern.

afis nou angajare de clovnCostul unui bilet este de 20 lei pentru adulţi şi 10 lei pentru elevi, studenţi şi pensionari.

„Evenimentul se desfăsoară, precum multe dintre evenimentele sucevene actuale, sub egida Suceava 2021, contribuind alături de acestea, la diversificarea vieţii culturale sucevene şi susţinerea candidaturii orasului Suceava, împreună cu Bucovina, în competiţia pentru titlul de Capitală Europeană a Culturii 2021”, a precizat Carmen Veronica Steiciuc.

Spectacolul, în regia lui Daniel Bucur, şi aflat în premieră la Suceava are o distribuţie de excepţie: Ionel Mihăilescu, Magda Catone şi Paul Chiribuţă. Asistent regie: Simona Hodoş. Scenografie: Carmen Paiu şi Valeriu Mladin. Muzica: Adrian Fundescu.

Sinopsis „Angajare de clovn”

Trei clovni, parteneri din tinereţe, se regăsesc într-o sală de aşteptare pentru o audiţie. Sunt bătrâni, depăşiţi şi în aşteptarea disperată a cuiva care să-i angajeze. După bucuria revederii, intervine anguasa competiţiei. Nicollo, Filippo şi Peppino se luptă pentru o slujbă incertă. Fiecare, convins de talentul său artistic, încearcă să se impună în faţa celorlalţi. Toate armele sunt folosite de către cei trei clovni la pensie: intimidarea, ipocrizia, trădarea, răutatea, batjocura, violenţa. Ei sunt, pe rând, victime sau atacatori într-o lume aburdă, fără ieşire, cu accente beckettiene: absurditatea situaţiei, dar şi a limbajului naşte situaţii comice, în înlănţuiri nesfârşite.

Se refugiază în amintiri pentru a uita de anguasa situaţiei actuale, retrăind numere de clovnerie executate împreună cu succes. Încearcă astfel să scape de realitatea crudă: acum nimeni nu are nevoie de ei. Prietenia ce-i leagă nu reuşeşte să estompeze setea de a fi recunoscut drept cel mai bun.

Clovnul, o fiinţă profund metafizică, o fiinţă cu picioarele pe pământ şi capul în nori, care este preocupată de ziua de mâine, de hrana şi adăpostul lui, dar în acelaşi timp, prin eforturile sale artistice naive, derizorii şi fără ţintă, devine un arhetip al condiţiei umane.

 

 


Intră acum și în grupul de