Intră acum și în grupul de
Brandul Julius Meinl lansează o campanie prin care poezia devine monedă de schimb pentru cafea sau ceai, în cadrul campaniei „Meet With a Poem”.
Evenimentul, aflat la a 5-a ediție, va avea loc în data de 1 octombrie, în aproape 200 de cafenele și restaurante din întreaga țară.
Anul acesta, cinci localuri din Suceava s-au alăturat campaniei, respectiv Centru Vechi, Epicentru, Bizz Café, Promedane Café și Concept Café. Prin urmare, în data menționată, în aceste localuri cafeaua și ceaiul Julius Meinl vor putea fi plătite cu o poezie.
Campania este organizată cu prilejul Zilei Internaționale a Cafelei, marcată anual pe 1 octombrie.
Astfel, cei care merg în locațiile participante Julius Meinl, alături de persoane dragi, sunt provocați să scrie împreună o poezie cu care ȋşi pot plăti cafeaua sau ceaiul servit.
„Petrecem din ce în ce mai mult timp pe Internet și suntem astfel mai puțin conectați în viața reală, diluând uşor legătura cu oamenii dragi. Deși tehnologia ne ajută să ținem legătura cu aceştia, momentele cele mai frumoase nu sunt atunci când ne „întâlnim” în online, ci atunci când ne vedem față în față. Meet With a Poem îi provoacă pe oameni să își lase telefonul deoparte și să se bucure pe deplin de compania unei persoane dragi lor, iar acel moment va fi completat perfect de cafea vieneză și poezie”, a declarat Mădălina Sultan, Marketing Manager Julius Meinl România.
Locurile sunt limitate, iar persoanele interesate pot afla mai multe detalii și se pot înscrie la eveniment aici.
Intră acum și în grupul de