Intră acum și în grupul de
Sucevenii pasionaţi de publicitate se pot bucura şi anul acesta de “Noaptea Devoratorilor de Publicitate”, un spectacol grandios, care va dura cinci ore şi la care brandurile nu se vor purta cu mănuşi. Evenimentul va fi găzduit de Casa de Cultură a Sindicatelor din municipiu şi va avea loc în data de 19 decembrie a.c., începând cu ora 21:00. Cei dornici să participe la show pot achiziţiona biletele, care costa 30 lei, începând cu 7 decembrie de la Casa de Cultură sau de la Iulius Mall Suceava.
Suceava este unul dintre cele patru oraşe care găzduiesc acest eveniment. Turneul din acest an a început la Iaşi (21 noiembrie), a continuat cu Timişoara (28 noiembrie), urmează Cluj-Napoca (12 decembrie) şi se încheie la Suceava (19 decembrie).
“Noaptea Devoratorilor de Publicitate” este un show creat de către Jean Marie Boursicot în 1981 şi de atunci s-a transformat într-un fenomen planetar, cucerind inimile şi minţile pasionaţilor de publicitate din peste 40 de ţări.
Iată ce declară producătorul general, Dan Chişu, despre selecţia din acest an: „Ce este nou în programul Nopţii din 2009? Totul. Pentru că, deşi si-a păstrat specificul, target-ul şi conceptul, conţinutul reflectă cam tot ce s-a creat în materie de advertising în ultimul an. Noaptea Devoratorilor de Publicitate este spaţiul virtual în care fiecare poate deveni orice, de la copywriter la consumator. Sau, cum îmi place mie să spun, Noaptea Devoratorilor de Publicitate este cea mai lungă pauză publicitară neîntreruptă de film.”
Spectacolul „Noaptea Devoratorilor de Publicitate 2009 – Finala Brandurilor” este organizat şi în acest an de MSA Events. “În sfârşit, am ajuns să ne bucurăm de o finală de calibru internaţional! Cluburile dependenţilor de publicitate au motive serioase de bucurie, pentru că anul ăsta competitorii sunt de supercalibru!” anunţă organizatorii.
Invitaţi speciali vor cei de la Fără Zahăr, o trupă inovatoare din peisajul muzical autohton, care îmbină umorul, parodia şi versurile pline de duh cu linii muzicale actuale, inspirate. Datorită unei obligaţii contractuale anterioare, CRBL şi Elena Andreianu nu vor putea fi alături de noi la spectacolul din Suceava.
Evenimentul este susţinut de branduri de prim rang: Ovi by Nokia, BCR şi Iulius Mall.
Răzvan Petrescu, Country Manager Nokia:
„Nokia înseamnă o experienţă superioară de comunicare. În cadrul Nokia suntem pasionaţi de explorarea unor noi modalităţi de a comunica. Noaptea Devoratorilor de Publicitate este un eveniment neconvenţional, dar deja tradiţional, ce reuneşte oameni pasionaţi de publicitate. Stabilirea acestui parteneriat este o nouă dovadă incontestabilă a promisiunii Nokia, aceea de a ajuta oamenii să se simtă aproape de ceea ce este important pentru ei.”
BCR este in finala brandurilor şi ia parte la Noaptea Devoratorilor de Publicitate 2009, pentru a fi mai aproape de tineri
BCR dedică tinerilor proiecte atrăgătoare, cum ar fi Comunitatea STUDENT BCR, unde, prin pachetul Student BCR se pot obţine costuri reduse şi discounturi la partenerii BCR. Tinerii se pot şcoli financiar la Şcoala de Bani (www.scoaladebani.ro). Pot afla totul despre Personal Branding şi pot avea o bancă în lista de prieteni, prin BCR Banca Netlog.
Iulius Mall este partenerul de comunicare, şi va promova evenimentul în toate cele patru oraşe. De asemenea, biletele vor fi puse în vânzare şi în interiorul Iulius Mall.
Organizatorii mulţumesc celor care dau sfoară-n ţară despre eveniment: Zile şi Nopţi, Adevărul de seară, Antena 1, www.trilulilu.ro , www.time4news.ro , www.stirilocale.ro . Evenimentul este recomandat de Radio Guerilla. Crainici ai evenimentului sunt, de asemenea: www.laiasi.ro , Ziarul de Iaşi (Iaşi), www.clujlife.com , www.partytude.ro , www.cefacemdiseara.ro , Viaţa Clujeanului, Foaia Transilvană (Cluj-Napoca), www.e-timisoara.info , Ziua de Vest (Timişoara), Monitorul de Suceava, www.lasuceava.ro , www.newsbucovina.ro, Impact Fm (Suceava).
Vor mai concura în finală SPP Guard, Bestevent, Unita Turism, Hotel Silva, Hotel Golden Tulip Ana Domme şi Magazinul RVL.
Intră acum și în grupul de