Intră acum și în grupul de
Mii de maşini, cozi interminabile, trafic aglomerat şi zeci de mii de suceveni entuziaşti şi prinşi de febra cumpărăturilor, aşa se prezenta sâmbătă seară atmosfera creată în jurul, respectiv în incinta Complexului Comercial Iulius Mall, cu ocazia anunţării celor mai râvnite reduceri din an.
Acţiunea „Veniţi la miezul nopţii” iniţiată de Iulius Mall a scos la cumpărături zeci de mii de suceveni, dar și pe clienții din localitățile învecinate (Fălticeni, Gura Humorului, Câmpulung Moldovenesc, Botoșani, Rădăuți și Târgu Neamț), mulţi veniţi din curiozitate, alţii puşi pe fapte mari, hotărâţi să găsească cele mai accesibile preţuri la articole de vestimentaţie şi nu numai.
Magazine de marcă, acolo unde altădată suceveanul nu ar fi intrat nici măcar din curiozitate, gândindu-se la preţurile exorbitante pe care le are reprezentanţa, sâmbătă seară erau arhipline. Asta deoarece fiecare magazin din complexul comercial a oferit cumpărătorului reduceri pornind de la 10%, pâna la 80%, la branduri cunoscute şi apreciate din punct de vedere al calităţii.
Deşi startul maratonului de shopping s-a dat la ora 18.00, apogeul cumpărăturilor şi al aglomeraţiei s-a petrecut undeva în intervalul orar 20.00-23.00. Între aceste ore, imaginea din magazine a fost una haotică, cu rafturi deranjate, produse căzute şi călcate în picioare de potenţialii clienţi, într-o căldură excesivă şi un zumzet permanent.
Atmosfera creată atât de decorul din incinta Iulius Mall, cât şi de entertainerii deghizaţi în curtezani, a fost una de carnaval, fiecare client intrat în Iulius Mall sâmbătă seară primind câte o pereche de ochelari din plastic, inscripţionaţi cu cele mai tari reduceri ale magazinelor. De asemenea, pe parcursul nopţii, curtezanii, purtători ai unor costume extravagante, au oferit publicului sucevean demonstraţii de menuet, invitând doritorii la dans.
Cei mai fideli clienţi au fost premiaţi la finalul cumpărăturilor, când cu bonurile colectate de la produsele achiziţionate în prealabil, fiecare cumpărător a primit fie câte o sticlă de Coca-Cola la 2l, fie o şampanie, iar cei care aveau cumpărături de peste 100 lei, aveau posibilitatea de a participa la tombola care promitea cele mai tari premii. Astfel, din oră în oră, s-a făcut câte o extragere. În urma celor 7 extrageri, s-au câştigat: 3 LCD-uri SAMSUNG şi 4 mini-frigidere Coca-Cola, alături de torturi şi şampanii.
În cele 7 ore de carnaval, clienții Iulius Mall au primit 2.000 de premii instant (torturi, șampanii și răcoritoare Coca Cola), precum și cecuri de cumpărături de 40, 70 și 100 lei.
Sucevenii care au ales să facă cumpărături, sau să bea câte o răcoritoare la cafenelele de la etajul Complexului Comercial, i-au avut mai aproape pe entertainerii serii, Dezbrăcatu’, respectiv pe Ştefan Bănică Junior, care au întreţinut atmosfera în stilul lor caracteristic.
Şi pentru că mai tot suceveanul a ales pentru venirea la mall confortul propriei maşini, la sosire, a putut constata că toate locurile de parcare ale complexului erau ocupate la refuz, inclusiv căile de acces în parcare, sau arterele care duceau în apropierea centrului Iulius Mall. Astfel, pentru a nu se întoarce acasă din cauza lipsei unui loc de parcare, unii şoferi mai îndrăzneţi şi mai nepăsători, conduşi de gândul de a ajunge la timp la sesiunea de shopping, au ales să blocheze fără remuşcări alte maşini, care până la urmă erau parcate regulamentar.
Lăsând la o parte aglomeraţia şi nesimţirea multora, puţini au fost cei care au plecat de la “noaptea reducerilor” din Iulius Mall, cu mâna goală.
Sărbătorirea a doi ani de Iulius Mall Suceava a coincis cu unica noapte din an când prețurile sunt mai mici decât ziua şi a atras, potrivit organizatorilor, peste 50.000 de clienţi.
Intră acum și în grupul de