Intră acum și în grupul de
Grupul polonez LPP, care deţine 2.275 de magazine, vine şi la Suceava! În prima jumătate a acestui an, odată cu finalizarea lucrărilor de extindere, la Iulius Mall Suceava vor fi inaugurate primele locaţii din regiune ale brandurilor Reserved, Mohito, Cropp și House. Destinate unui public variat, magazinele LPP sunt apreciate pentru produsele versatile şi preţurile accesibile.
Brandurile LPP sunt destinate unui public variat, de la tinerii pasionați de tendințe urbane, până la familiile care caută produse accesibile și versatile. Cele patru magazine se vor desfăşura pe o suprafaţă totală de peste 3.100 mp.
Grupul polonez de modă LPP se extinde la Suceava şi va deschide, la Iulius Mall, primele magazine din nord-estul ţării ale brandurilor Reserved, Mohito, Cropp și House. Extinderea Iulius Mall Suceava, ce va fi finalizată în prima jumătate a acestui an, în urma unei investiţii în valoare de 40 milioane de euro, răspunde dorinței comunităţii de a accesa cele mai noi concepte de shopping, experienţe moderne şi branduri. LPP este cea mai mare companie de fashion din Europa Centrală şi de Est, deţine 2.275 de magazine în 39 de piețe (magazine fizice, în 28 de țări și online, în 34 de țări).
![](https://cdn.newsbucovina.ro/wp-content/uploads/2025/02/Reserved-01-1024x545.jpg)
![](https://cdn.newsbucovina.ro/wp-content/uploads/2025/02/Reserved-02-1024x540.jpg)
Reserved este brandul fanion al companiei LPP şi urmărește ultimele tendințe în colecțiile sale, combinând modelele clasice cu propuneri originale și de ultimă oră. Se inspiră din multiculturalismul marilor metropole din Europa și America, dar și din viața cotidiană metropolitană din Tokyo sau Seul. Oferta brandului include linii pentru femei, bărbați și copii. Cumpărătorii pot găsi aici și o gamă extinsă pentru femeile însărcinate.
Mohito este brandul dedicat exclusiv modei feminine. Designerii creează colecții pentru femeile încrezătoare, care sunt conștiente de atuurile lor, exprimându-și libertatea și nonșalanța într-un mod elegant. Brandul se evidențiază prin articole vestimentare în linii simple și care oferă un aspect dinamic, în concordanță cu tendințele modei globale.
Cropp este un brand streetwear care se adresează tinerilor rebeli ce trăiesc după propriile reguli şi preferă hainele prin care îşi pot exprima personalitatea și libertatea ideilor. Ceea ce diferențiază Cropp de alte branduri sunt articolele vestimentare pregătite în colaborare cu ilustratori şi artişti de graffiti din întreaga lume. Colecţiile Cropp au influenţe pop şi hip-hop și sunt inspirate din street art, sport, seriale şi muzică.
Cu piesele vestimentare de la brandul House, tinerii își pot crea nenumărate ţinute inspirate de cultura pop, în concordanță cu cele mai importante trenduri și tendințe ale sezonului.
Odată cu finalizarea extinderii Iulius Mall Suceava, clienţii vor avea la dispoziţie o suprafaţă de 60.000 mp pentru shopping, cu noi branduri internaţionale în premieră regională, restaurante de tip drive-thru, cafenele, un centru de fitness și alte variante de petrecere a timpului liber. Spații verzi, căi noi de acces, dar și creșterea numărului locurilor de parcare la peste 2.400 sunt alte noutăţi incluse în proiect.
Intră acum și în grupul de