Intră acum și în grupul de
Din 15 mai 2025, Iulius Mall Suceava îşi primeşte clienţii într-un spaţiu redimensionat, de 60.000 mp. Printre noutăţile extinderii se numără cele mai moderne concepte de magazine, branduri cu preţuri accesibile, în premieră regională, cafenele şi restaurante, un parc amenajat cu vegetaţie matură şi gazon pe care se poate călca, ideal pentru relaxare şi evenimente în aer liber, precum şi 2.400 de locuri de parcare. Lefties Digital Store, Stradivarius, HalfPrice, Reserved, Mohito, Cropp și House sunt o parte dintre noii retaileri aşteptaţi de public. Inaugurarea va fi marcată, timp de trei zile, cu evenimente, concerte, promoţii şi multe surprize.
Pentru suceveni, Iulius Mall este mai mult decât un loc de shopping. Este punctul de întâlnire al orașului, locul unde familiile ies la masă, unde adolescenții au parte de primul date, unde oamenii vin să descopere, să trăiască, să se bucure. Din 15 mai, Iulius Mall deschide un alt capitol și aduce noi experiențe pentru comunitate: mai mult verde, mai multe branduri, mai multe evenimente pentru public de toate vârstele şi mai multe locuri de parcare.
După investiţia în valoare de 40 de milioane de euro, Iulius Mall Suceava devine cea mai mare destinație de shopping, distracție și socializare din nord-estul ţării, cu o suprafaţă închiriabilă de 60.000 mp. Noua zonă comercială integrează: branduri internaționale cu prezență unică în regiune şi preţuri accesibile, restaurante, cafenele, gelaterii, dar și servicii utile zilnic.
„Ne-am dorit ca Iulius Mall Suceava să aducă pentru comunitatea locală o schimbare în experiența cumpărătorului. Mai mult decât shopping, oamenii caută experiențe și momente care să îi conecteze cu ceea ce contează pentru fiecare în parte. Am adus concepte moderne ale brandurilor internaționale pe care știm că sucevenii le-au așteptat, un spațiu verde generos dedicat evenimentelor în aer liber, mai multe locuri de parcare. Odată cu această extindere, Iulius Mall devine o destinație în sine nu doar pentru suceveni, ci și pentru cei care vin din celelalte zone ale țării”, a declarat Eduard Marcu, Shopping Center Manager Iulius Mall Suceava.
Branduri în premieră, preţuri accesibile
Grupul Inditex vine cu cele mai noi concepte de magazine ale brandurilor Stradivarius (modă feminină) şi Lefties Digital Store (destinat întregii familii) – pe o suprafaţă de 3.000 mp, acesta va include numeroase tehnologii digitale, precum cabine de probă inteligente, case de plată easy pay şi o zonă pentru personalizarea pieselor de îmbrăcăminte. LPP, cea mai mare companie de fashion din Europa Centrală şi de Est, aduce, în premieră regională, brandurile Reserved, Mohito, Cropp și House, destinate unui public variat: de la tinerii pasionați de tendințe urbane, până la familiile care caută produse accesibile și versatile. Va fi prezent şi lanţul polonez HalfPrice, recunoscut pentru gama de branduri internaţionale disponibile, de la mărci de lux, până la fast fashion, precum şi pentru prețurile atractive și varietatea produselor.
Gazon pentru trafic intens şi evenimente în aer liber
În completarea experienței de shopping, Iulius Mall le va oferi vizitatorilor posibilitatea de relaxare într-un spaţiu verde, amenajat cu arbori, arbuști și plante sezoniere, dar și cu gazon pe care oamenii se pot așeza pentru a se bucura de natură. Cei 180 de arbori maturi, unii având înălțimi de până la 12 metri, fac parte din specii precum: arţar roşu, hibiscus, platan, stejar, castan, arborele lalea, cireş şi salcâm japonezi, pin, laur şi salcâm englezesc, tei, Ginkgo biloba, carpeni piramidali, brazi etc.
Clienţii vor putea parca fără griji datorită suplimentării locurilor de parcare, de la 1.350 până la 2.400. În plus, a fost realizat un nou amplasament pentru stația de călători pentru transportul în comun, situată în noua zonă de extindere, unde vor circula mijloacele de transport de pe liniile 2 și 4. Tot aici, va fi și noua zonă destinată taxiurilor.
Iulius Mall Suceava face parte din reţeaua naţională cu acelaşi nume, deţinută de companiile IULIUS şi Atterbury Europe. Inaugurat în anul 2008, mall-ul include peste 200 de magazine, cel mai mare multiplex cinema din nordul țării, cu 8 săli, food court cu peste 1.200 de locuri, locuri de joacă pentru copii, hypermarket, club de bowling și biliard.
Intră acum și în grupul de