Intră acum și în grupul de
Nolan Bushnell, părintele video jocului Pong, a marcat începutul primei generații de jucători. Timpul s-a scurs, tehnologia a evoluat iar industria jocurilor video este estimată să ajungă la 230 de miliarde de dolari. Nu demult, jucătorii erau etichetați în fel și chip, deloc onorabil iar în ziua de astăzi sunt aceia care au venituri mari de pe urma unei activității plăcute. Industria jocurilor video și a jocurilor de noroc sunt unele dintre puținele ramuri care cunosc o dezvoltare constantă. De exemplu, pe www.cazinoonline.com/fortuna/, Fortuna Casino, sunt zeci de mii de utilizatori, număr care crește pe zi ce trece.
Fiecare jucător în parte se gândește să câștige bani într-un fel sau altul, fie că este la jackpot, fie din jocuri video comentate pe you tube, fie de pe vlog, blog și altele. Important este că se poate, mai mult, sunt facilitate de rețelele de socializare – Facebook, Twitter, Instagram și tot ce este pe internet.
Marketingul influențatorilor
Marketingul afiliat vă permite să câștigați comisioane de la 5% până la 80% din banii câștigați de către companii sau site-uri de video jocuri, prin recomandările dvs.. Secretul din spatele acestui succes este de a le trimite cât mai mulți potențiali clienți. Marketingul pentru influențatori este noul normal în acest moment, astfel că brand-uri de toate tipurile caută să se conecteze cu influențatori de medii variate.
Aceste mărci pot fi mărci mari de jocuri sau companii mai puțin cunoscute, care vor să-și facă cunoscut produsul. Există o mulțime de companii al căror obiectiv unic este de a conecta mărcile cu influențatori care îndeplinesc criteriile lor. Cel mai ușor este să vă înscrieți la mai multe agenții de agenții de marketing pentru influențatori care vor ajuta brandurile să se conecteze cu dvs..
Primul pas către aceasta este găsirea unui accent în această industrie masivă, care are un public substanțial. Gândiți-vă la ceva care vă face plăcere să faceți și la modul în care puteți strânge în mod real un public pe acea nișă. Puteți să verificați alți influențatori celebri și ceea ce fac. Unele posibilități de nișă includ transmiterea de fluxuri live, postarea de tutoriale de jocuri, recenzii despre jocuri și echipamente, pregătirea pasajelor comice, blogging-ul, vloggin-ul, etc.
Nu veți găsi doi influențatori de jocuri care să facă exact aceleași lucuri, în aceeași ordine, deci nu vă faceți griji dacă planurile sunt puțin diferite de tot ceea ce există deja. Mai mult, acesta este un plus, deoarece vă încadrați într-o nișă, dar cu propriul stil. Pentru unii jucători, marca lor este doar să se joace și să se conecteze cu adepții lor, pentru alții, canalele lor includ mai multe aspecte legate de stilul de viață. Găsiți un mix care funcționează pentru dvs. și publicul dvs. și valorificați-l.
Transmiteți pe Twitch
Twitch este o platformă de streaming, unde spectatorii îi pot urmări pe ceilalți jucându-și jocurile preferate. Ninja, popularul streamer de pe Twitch Ninja a câștigat 10 milioane USD în 2018 din reclame, sponsorizări și abonați Twitch. Desigur, asta nu este o regulă. Un streamerul mediu pe Twitch câștigă mai aproape de 10.000 $ la 40.000 $ pe an, un venit cât se poate de decent! Pentru a începe să câștigi bani pe Twitch, trebuie să devii partener Twitch . Pentru a face acest lucru, trebuie să aveți cel puțin 500 de minute în total difuzate în ultimele 30 de zile, 7 zile de difuzare unice în ultimele 30 de zile, o medie de 3 spectatori simultani sau mai mult în ultimele 30 de zile și cel puțin 50 de urmăritori. De îndată ce deveniți partener, puteți începe să câștigi bani de la abonați și să afișați reclame pe canal.
Bursele
Jocurile video și jocurile de noroc înregistrează o creștere mare a utilizării, în special în timpul pandemiei de coronavirus Covid-19, pe măsură ce foarte muți oameni sunt blocați în case. Acest lucru a crescut interesul pentru acțiunile de jocuri video, inclusiv acțiunile de e-sport iar acest lucru ne spune că sunt o mulțime de oportunități de care putem profita. Pentru investitori, piața video în creștere este împărțită în trei sectoare principale – stocurile editorilor de jocuri, stocurile companiilor de e-sport și stocurile firmelor de tehnologie.
Realitatea Virtuală, VR, este o altă industrie de interes pentru investiții. Cele trei companii care au cel mai mult timp pe VR sunt Nvidia, Sony, Alfabet și Facebook. Toți au investit mult pentru a deveni lideri în industrie și fiecare are un avantaj semnificativ asupra concurenței sale din arena sa. Pe măsură ce VR devine mai tradițional, acestea sunt companiile pe care trebuie să le introduceți în partea de sus a listei dvs. de urmărire.
Examinator de jocuri video
Aceasta este intrarea prin ușa din față în industria jocurilor video. Cunoscuți și sub numele de Beta Testers, Game Testers, aceștia sunt responsabili pentru detectarea erorilor, defectelor artistice și a problemelor în general. Dacă vă place să petreceți mai multe ore pe zi jucând jocuri video și aveți un ochi minunat pentru detalii, aceasta ar putea fi jobul perfect pentru dvs. Nu veți fi primul care veți face treaba asta, astfel că mai multe cunoștințe în lumea informaticii și a hacking-ului vă sunt de ajutor. Cum jobul de acasă este noua normalitate, șansa să fiți plătiți pentru ceea ce vă place cel mai mult a crescut considerabil.
Piața de îmbrăcăminte cibersport
Companii comerciale private pe piața de îmbrăcăminte pentru sporturi cibernetice, sunt un trend în devenire, care își crește popularitate pe zi ce trece. Gamers Apparel, GamerPrint, Sector Six Apparel, Sloth Esports și Blizzard Gear sunt liderii majori din această industrie iar cele mai mari cereri sunt la tricouri și hanorace. În timp ce fiecare dintre mărcile evidențiate utilizează tehnici de marketing diferite, toate folosesc echipe de sponsorizare pentru a produce vânzări și publicitate în lumea jocurilor. Principala metodă de vânzare este comerțul electronic iar aceasta este o soluție perfectă pentru influențatori sau pentru cei care vor să pornească o afacere online prin intermediul programului de afiliere.
Industria jocurilor video si industria jocurilor de noroc continuă să aibă cele mai mari creșteri, atât în ceea ce privește veniturile, cât și atenția la e-sporturi de la marile companii media, pe măsură ce restricțiile legate de coronavirus continuă. Liderii industriei jocurilor video precum Microsoft, Nintendo, Twitch și Activision au anunțat progrese colosale, creștere de 130% la numărul de abonați, și vânzări cu 24% mai mari.
Intră acum și în grupul de