Intră acum și în grupul de
În zilele noastre, conferințele sunt din ce în ce mai apreciate întrucât oferă șansa specialiștilor din diverse domenii să se reunească și să își împărtășească din situațiile întâlnite de-a lungul carierei. Reprezintă totodată și un eveniment de socializare și de deconectare de la serviciu, având un aport important la dezvoltarea profesională a tuturor participanților. Intrând în contact cu persoane care activează în același domeniu, permite, de asemenea, abordarea unor subiecte de interes comun și chiar rezolvarea unor probleme cu care se confruntă angajații.
Dacă e prima dată când ai luat inițiativa organizării unei conferințe la care să participe specialiști din domeniul în care și tu activezi, iată la ce ar trebui să acorzi atenție pentru reușita evenimentului tău
· Sala de conferințe
În funcție de câți participanți au confirmat prezența după etapa de înscriere, alege o sală de conferințe potrivită numărului de persoane care vor veni. Este important ca sala să fie dotată și cu instalații termice pentru adaptarea temperaturii interioare și totodată să permită, pe lângă amplasarea meselor și a scaunelor, poziționarea echipamentelor și materialelor de prezentare.
· Echipament tehnic
În funcție de dimensiunea sălii, vei avea nevoie și de instalații speciale de sunet care să permită tuturor participanților să audă prelegerile. De asemenea, vei avea nevoie de un proiector pentru diversele prezentări pe care fiecare speaker le va avea. În plus, nu trebuie să lipsească un laptop de unde responsabilul de sunet și de imagine să coordoneze întreaga activitate. Nu uita să pui la dispoziție câteva microfoane în plus față de cele pregătite pentru speakeri întrucât va fi nevoie de ele în sesiunea de final de întrebări și răspunsuri.
· Tablă sau flipchart
Ține cont de specificul activităților pe care fiecare speaker va dori să le desfășoare cu publicul și pune-le la dispoziție, dacă este necesar, fie o tablă magnetică fie un whiteboard pe care să poată face scheme pentru participanți. Pe depozituldns.ro găsești o gamă variată de astfel de instrumente de unde poți alege ce ți se potrivește cel mai bine.
· Agende și instrumente de scris
Optează pentru personalizarea unor agende sau carnețele cu specificul conferinței, pe care să le acorzi la început tuturor participanților. Le poți achiziționa dintr-un magazin de papetărie unde cu siguranță vei găsi și instrumente de scris pe care să le pui la dispoziție.
· Coffee corner
În funcție de durata conferinței, este indicat ca, periodic, să adaugi în program și pauze. Pentru ca aceștia să socializeze, poți amplasa un coffe corner, unde, pe lângă apă și cafea, să adaugi și câteva gustări – atât dulci, cât și sărate.
· Feedback
Pentru a ști cu siguranță ce impact a avut conferința asupra participanților, creează un cod QR pe care dacă îl vor scana vor ajunge la un formular de feedback. Astfel, îți va fi ușor să culegi informațiile cu privire la eveniment și vei reuși să îți îmbunătățești activitatea.
Având în vedere timpul petrecut la birou, participarea la o conferință reprezintă o gură de aer proaspăt pentru orice angajat. Alege să creezi evenimente remarcabile ținând cont de sugestiile de mai sus.
Sursă foto: freepik.com
Intră acum și în grupul de