Intră acum și în grupul de
MENCŞ a stabilit calendarul simulării Evaluării Naţionale pentru elevii clasei a VIII a şi cel pentru simularea probelor scrise ale Examenului de Bacalaureat.
Astfel, simularea Evaluării Naţionale pentru elevii claselor a VIII a se va desfăşura în acest an în perioada 22-24 februarie 2016, în timp ce simularea probelor scrise ale Examenului de Bacalaureat va fi organizată în perioada 7-10 martie 2016, potrivit unui ordin al Ministerului Educaţiei Naţionale şi Cercetării Ştiinţifice .
MENCŞ a publicat Ordinul nr. 3069/14.01.2016 privind organizarea şi desfăşurarea simulării Evaluării Naţionale pentru elevii claselor a VIII-a şi a simulării probelor scrise ale Examenului de Bacalaureat naţional în anul şcolar 2015-2016.
Potrivit calendarului simulării Evaluării Naţionale pentru elevii claselor a VIII a, în anul şcolar 2015-2016, simularea probei scrise la limba şi literatura română va avea loc în data de 22 februarie 2016, simularea probei scrise la matematică va fi în data de 23 februarie 2016, iar simularea probei scrise la limba şi literatura maternă este prevăzută în data de 24 februarie, urmând ca afişarea rezultatelor să fie în data de 4 martie 2016.
MENCŞ a stabilit şi calendarul simulării probelor scrise ale Examenului de Bacalaureat, la care vor participa elevii claselor a XI-a şi a XII-a.
Astfel, în data de 7 martie 2016 este prevăzută simularea probei scrise la Limba şi literatura română, în data de 8 martie 2016 va fi simulare probei scrise la Limba şi literatura maternă, în data de 9 martie 2016 va avea loc simularea probei obligatorii a profilului, în timp ce în data de 10 martie 2016 va fi simularea probei scrise la alegere a profilului şi specializării (numai pentru elevii clasei a XII-a), urmând ca în data de 18 martie să fie afişate rezultatele.
Potrivit ordinului MENCŞ, rezultatele obţinute de elevi la simularea Evaluării naţionale la clasa a VIII a şi cele obţinute la simularea probelor scrise ale Examenului de Bacalaureat vor fi analizate la nivelul fiecărei şcoli, prin discuţii individuale cu elevii, dezbateri la nivelul clasei şi sedinţe cu părinţii, precum şi la nivelul Consiliul Profesoral, în vederea adoptării măsurilor care să conducă la îmbunătăţirea performaţelor şcolare ale elevilor. (Liliana Bujdei)
Intră acum și în grupul de