Intră acum și în grupul de
Consiliul Judeţean Suceava şi-a propus să abordeze comunicarea într-un mod nou, pe reţelele de socializare.
Această strategie este determinată de faptul că autoritatea judeţeană vrea să fie mai vizibilă şi să-şi pună în aplicare şi noul slogan “Deschis către viitor”.
Astfel, CJ Suceava vrea să promoveze acţiunile pe care le face pe reţelele Facebook, Twitter, Youtube, LinkedIn, Google+, Instagram, dar şi pe site-ul propriu pe care vrea să-l modernizeze.
De remarcat este că în analiza care însoţeşte propunerea privind noua strategie de comunicare, Consiliul Judeţean Suceava arată şi punctele slabe care au condus la această propunere.
Astfel, CJ Suceava nu are personal calificat în relaţii publice, nu are acte administrative care să reglementeze planificarea eficientă a comunicării externe şi interne, slaba conectare a unor reprezentanţi ai administraţiei publice la nevoile comunităţii, lipsa de implicare în procesul de atragere a cetăţenilor în activităţile administrative, dar şi „atitudinea negativă a unor funcţionari publici în relaţia cu cetăţeanul şi propriul loc de muncă, sau insuficienta informare sau lipsa accesului la sursele de informare a cetăţenilor.
Între riscurile văzute ca urmare a lipsei de comunicare între autorităţi şi cetăţean, CJ Suceava arată, între altele, rezistenţa faţă de schimbare, societate dezinteresată sau lipsa de încredere a populaţiei faţă de autorităţile locale.
Prin noua strategie de comunicare, CJ Suceava îşi propune schimbarea atitudinii publicului vizat faţă de Consiliul Judeţean şi crearea unei atitudini favorabile, de înţelegere, în publicul ţintă privind activităţile şi iniţiativele CJ Suceava.
CJ Suceava se aşteaptă însă ca utilizatorii reţelelor de socializare să aibă un feedback, care nu întotdeauna va fi pozitiv, motiv pentru care va trebui ca instituţia să fie pregătită să gestioneze situaţii care pot genera conflicte sau crize de imagine.
Intră acum și în grupul de