Intră acum și în grupul de
Compania Naţională de Autostrăzi si Drumuri Naţionale din România a anunţat că marţi,
21 iulie 2015, a fost semnat contractul „Proiectare si Executie Reabilitare DN 18 Moisei –
Iacobeni pentru remedierea lucrărilor existente si finalizarea lucrărilor rămase de executat la lotul Şesuri – Cârlibaba km 180+850 – km 199+400”.
Contractul a fost atribuit în urma finalizării procedurii de achiziţie publică (licitație
deschisă) conform OUG 34/2006, Asocierii SC AUTOTEHNOROM SRL – SC OPR
ASFALT SRL – SC RUTIER-CONEX XXI SRL și are o valoare totală de 54.295.957,72 lei fără TVA.
Finanțarea proiectului este asigurată de Banca Europeană de Investiţii si Guvernul
României.
Durata contractului este de 48 de luni din care 24 de luni Proiectarea si Execuţia Lucrărilor (din care 120 de zile proiectare) si 24 luni Perioada de Garantie.
DN 18 a intrat într-un program de modernizare cu finanţarea asigurată prin BEI în anul 2011, iar pe tronsonul Moisei – Iacobeni, de 89 de kilometri, lucrările au fost atribuite companiei Shapir Structures, din Israel, şi aveau ca termen de finalizare data de 31 august 2013.
Contractul cu Shapir, în valoare de 81 de milioane euro, a fost însă reziliat în mai 2014, pentru că nu s-au executat lucrările, iar fostul ministru al Transporturilor Dan Sova anunţa că până la stabilirea altei firme care să lucreze la acest proiect de modernizare drumul va fi reparat cu mijloace proprii ale CNANDR.
Intră acum și în grupul de