Intră acum și în grupul de
Testarea scrisă a celor aproximativ 790 de angajaţi ai Spitalului Judeţean de Urgenţă Suceava din cadrul evaluării anuale a personalului medical mediu şi auxiliar s-a încheiat, iar până la sfârşitul lunii ianuarie se va desfăşura proba de interviu în cadrul căreia ar urma să fie stabilit gradul de disponibilitate al fiecăruia pentru activitatea la locul de muncă, a declarat, marţi, directorul medical al unităţii, medicul Tiberius Brădăţan.
El a spus că etapa testării scrise din cadrul evaluării anuale a personalului medical mediu şi auxiliar s-a încheiat, la testare participând aproximativ 790 de asistenţi medicali, infirmiere, îngrijitoare şi brancardieri.
Brădăţan a mai spus că acest tip de evaluare reprezintă o premieră pentru SJU Suceava, iar proba de interviu se va susţine în prezenţa unor psihologi, care nu sunt angajaţi ai unităţii.
El a adăugat că în urma desfăşurării celei de a doua etape a evaluării se va stabili care este disponibilitatea personalului pentru activitatea la locul de muncă, dar şi care sunt propunerile angajaţilor pentru a-şi îmbunătăţi activitatea profesională.
Directorul medical al SJU Suceava a precizat că după încheierea evaluării personalului se va face o analiză atentă pentru a se vedea care sunt direcţiile prioritare pentru perfecţionarea profesională a angajaţilor.
El a arătat că se doreşte înfiinţarea unui centru de instruire şi formare profesională a personalului, după modelul celor din centrele de specialitate ale clinicilor mari din ţară, dar şi după modelul celui din Spitalul Aci Badem din Turcia.
Brădăţan a explicat că în acest centru, care va fi înfiinţat la SJU Suceava, va putea fi instruit personalul pentru toate manevrele medicale ce se efectuează în spital, urmând ca respectivul centru să fie dotat inclusiv cu manechine pentru simularea cateterizărilor.
Directorul medical al SJU Suceava a spus că evaluarea anuală a personalului medical mediu şi auxiliar nu presupune că vor fi disponibilizaţi angajaţi, ci se doreşte o modificare a percepţiei asupra activităţii spitalului, în sensul creşterii calităţii serviciilor medicale, dar şi a unei mai bune comunicări în rândul angajaţilor atât cu colegii lor, cât mai ales cu pacienţii şi aparţinătorii acestora.
El a precizat că în spital sunt condiţii de muncă foarte bune, sunt dotări cu aparatură şi echipamente medicale performante, confortul hotelier este sporit, însă e nevoie şi de o comunicare mai eficientă a personalului în relaţia cu pacienţii şi aparţinătorii acestora.(Liliana Bujdei)
Intră acum și în grupul de