Intră acum și în grupul de
Coca-Cola HBC România, cea mai mare companie din industria băuturilor de pe piața locală, a lansat, marți, platforma “După Noi”, care va îngloba atât inițiativele companiei, cât și programe ale comunităților.
Potrivit unui comunicat al companiei, “După Noi”reflectă filosofia companiei, aceea de a face tot ce este posibil pentru a lăsa în urmă o lume mai bună, prin protejarea mediului și a resurselor, prin promovarea valorilor, a tradițiilor, a poveștilor și a locurilor din România. Platforma își propune să inspire cât mai mulți oameni să conștientizeze cât de important este ce lasă în urma lor și să adopte un stil de viaţă cât mai responsabil, pe care să-l transmită şi generaţiilor viitoare.
„După Noi a apărut din nevoia de a ne defini pe noi, ca oameni, pe de o parte, și pe noi ca producători și îmbuteliatori de băuturi răcoritoare și apă minerală, pe de altă parte. Am avut în vedere țelul nostru, acela de a inspira un viitor mai bun, de a răspândi fericire și de a uni oamenii. Acest țel există pentru a ne ghida și pentru a ne aminti de ce suntem aici și în ce credem cu adevărat. Suntem convinși că unul dintre lucrurile care ne unesc este conștientizarea faptului că suntem ceea ce lăsăm în urma noastră”, a declarat Irina Ionescu, Public Affairs & Communication Manager Coca-Cola HBC România.
Compania Coca Cola a precizat că proiectul „DupăNoi” începe cu Țara Dornelor, o zonă foarte specială pentru Coca-Cola HBC, pe de o parte pentru că este unul din puținele locuri din țară unde mediul natural a rămas intact, iar oamenii au rămas autentici – autenticitatea fiind şi una din valorile companiei – și pe de altă parte pentru că este zona de unde izvorăște apa pentru produsele Dorna, Dorna Izvorul Alb şi Poiana Negri. În Țara Dornelor, mai precis în Poiana Negrii, compania deține fabrica de îmbuteliere a apei minerale, aici locuind peste 150 de angajați Coca-Cola HBC și familiile lor.
„Ni s-a părut firesc să oferim ceva înapoi acestei regiuni, precum și oamenilor care locuiesc aici și contribuie la prezervarea și autenticitatea ei. Dincolo de promovarea zonei şi a poveștilor minunate pe care le-am descoperit aici, lucrăm la proiecte punctuale care vor ajuta la dezvoltarea comunității locale.”, a adaugat Irina Ionescu.
Strategia pe termen mediu a platformei “După Noi”are în vedere crearea de conținut pentru promovarea zonei, a oamenilor, tradiţiilor şi meşteşugurilor din Țara Dornelor, precum și încurajarea unui stil de viață responsabil, prietenos cu mediul înconjurător. Țara Dornelor este doar primul popas, în viitor platforma urmând a include și alte episoade “După Noi”.(N.B.)
Intră acum și în grupul de