Intră acum și în grupul de
Managerul Spitalului Judeţean de Urgenţă Suceava, economist Vasile Rîmbu, a declarat, luni, că doi operatori economici din judeţul Suceava, Antramicons Pojorâta şi General Construct, au depus oferte pentru realizarea lucrărilor de reabilitare şi amenajare a spaţiului în care funcţionează ambulatoriul Secţiei de Boli Infecţioase.
El a spus că au fost verificate și admise ofertele tehnice și financiare pentru ambii operatori economici, apoi „se vor face comunicările” cu firma care va fi desemnată “câștigătoare”.
Rîmbu a precizat că au depus documentaţii doi agenţi economici “de prestigiu”, care au executat lucrări “de cea mai bună calitate” la spital.
„Nu poate fi decât o satisfacție că lucrarea va fi executată în timpul prevăzut în contract, de calitatea cerută de noi”, a menţionat Rîmbu.
El şi-a exprimat speranţa că la începutul lunii aprilie, dacă nu se vor înregistra contestaţii, vor fi demarate lucrările de reabilitare şi amenajare a spaţiului de la demisolul Secţiei de Boli Infecţioase, cu destinaţia Ambulatoriu, precum şi corijarea unor circuite funcţionale, mai ales că este prevăzută şi instalarea unui lift pentru Pavilionul în care funcţionează Secţia de Boli Infecţioase.
Rîmbu a explicat că investiţia, estimată la aproximativ 5,75 de milioane de lei, se impune ca “o necesitate” pentru a putea fi asigurate condiţiile optime de siguranţă şi de confort pentru activitatea medicală, arătând că spaţiul respectiv este în prezent „insalubru”.
Pavilionul în care funcţionează Secţia de Boli Infecţioase a fost construit şi finalizat în anul 1893, iar din cauză că această clădire nu dispune de un sistem adecvat de preluare şi dirijare a apelor rezultate din precipitaţii au apărut infiltraţii la demisol, afectând totodată şi tencuiala exterioară.
Investiţia presupune, printre altele, efectuarea unor lucrări de rezistenţă, de arhitectură, realizarea instalaţiilor de fluide medicale, a instalaţiilor sanitare, termice şi de climatizare, a instalaţiilor de hidranţi interiori, dar şi instalarea unui lift pentru transportul pacienţilor de la ambulatoriul situat la subsol către parter sau etajul I al clădirii.
Totodată, urmează ca spaţiul respectiv să fie dotat cu mobilier specific activităţii medicale, mobilier pentru vestiarele personalului, paturi şi noptiere, dulapuri pentru medicamente, targă mobilă, cărucioare pentru transport materiale, măsuţe de tratament, EKG, scaune pentru sala de aşteptare, dar şi calculatoare, birouri, scaune, fişete etc.
În proiect mai este prevăzută efectuarea unor lucrări de cămăşuire a pereţilor exteriori ai subsolului, se va realiza hidroizolaţia şi termoizolaţia acestora, se vor face subzidiri interioare, se vor practica goluri suplimentare pentru uşi de acces şi se vor mări ferestrele etc.
Durata de execuţie a lucrărilor este estimată la aproximativ 6 luni.
(L.B.)
Intră acum și în grupul de