Peste 1.800 de solicitări primite la linia „Vreau răspuns” deschisă de Prefectura Suceava acum două luni


Intră acum și în grupul de

Prefectura Suceava a anunțat, vineri, că timp de două luni de funcționare a liniei „Vreau răspuns” au fost recepționate 1.840 de solicitări, care au fost soluționate în integralitate.

Amintim că linia „Vreau răspuns” a devenit funcțională în data de 04.04.2020 și a funcționat timp de două luni. Aceasta era pusă la dispoziția sucevenilor de către Prefecturii Suceava și avea drept scop de a răspunde întrebărilor referitoare la măsurile instituite și recomandările specialiștilor pentru prevenirea  răspândirii Covid-19,.

Astfel, în intervalul menționat, au fost recepționate 1.314 apeluri telefonice și 526 de email-uri.

În aceste condiții, Prefectura Suceava a mulțumit sucevenilor pentru „încrederea acordată”.

Totodată, Prefectura a reamintește sucevenilor „să ia în considerare doar informațiile verificate prin sursele oficiale și să apeleze pentru recomandări și alte informații la linia TELVERDE – 0800.800.358.”

Numărul TELVERDE nu este un număr de urgență, este o linie telefonică alocată strict pentru informarea cetățenilor. De asemenea, românii aflați în străinătate pot solicita informații despre prevenirea și combaterea virusului la linia special dedicată lor +4021.320.20.20.


Intră acum și în grupul de