Intră acum și în grupul de
Plata facturii de gaze naturale şi energie electrică se poate face simplu şi accesibil prin diversele mijloace disponibile la numeroasele locaţii ale partenerilor E.ON România, precizează Sorin Munteanu, specialist PR în cadrul Departamentului Relaţii Publice şi Comunicare E.ON România.
„Utilizarea canalelor de plată a facturilor, canale alternative la plata prin casierii, prezintă o serie de avantaje importante: posibilitatea de a opta pentru orice locaţie de plată aflată în proximitate, reducerea timpului alocat pentru plata facturilor, simplificarea procesului de plată şi nu în ultimul rând posibilitatea de a accesa diverse modalităţi de plată, inclusiv plata în numerar. Pentru ca plata facturilor de gaze naturale şi energie electrică să se efectueze cât mai rapid şi simplu, E.ON România a dezvoltat parteneriate cu principalele bănci şi instituţii financiare care activează în zona sa de competenţă, astfel încât clienţii companiei să beneficieze de facilităţile de plată oferite de către acestea”, subliniază specialistul PR.
În cele 20 de judeţe în care E.ON România activează există un număr de peste 800 de agenţii bancare ale BRD – Groupe Société Générale, ING Bank, Băncii Transilvania, Băncii Centrale Cooperatiste Creditcoop, circa 650 locaţii PayPoint şi aproximativ 200 locaţii Payzone, acestea din urmă fiind situate în magazine care comercializează bunuri de larg consum.
La nivelul judeţului Suceava contravaloarea consumului de gaze naturale şi energie electrică poate fi achitată la un număr de 54 de locaţii, din care 11 agenţii BRD – Groupe Société Générale, 3 agenţii ING Bank, 8 agenţii ale Băncii Transilvania, 4 agenţii ale Băncii Centrale Cooperatiste Creditcoop, 25 puncte de încasare PayPoint, 3 puncte de încasare Payzone.
În plus, facturile de energie electrică pot fi achitate şi prin CEC şi Poşta Română, la nivelul judeţului fiind disponibile 249 locaţii, respectiv 54 de agenţii CEC Bank şi 195 de oficii ale Poştei Române.
„Numărul acestor locaţii este într-o continuă creştere astfel încât plata facturilor de gaze naturale şi energie electrică devine tot mai facilă. Clienţii E.ON România au posibilitatea să achite facturile de gaze naturale şi energie electrică în numerar la majoritatea punctelor de încasare enumerate anterior, modalitatea de plată fiind la fel ca şi la casieriile companiei noastre. Pentru plata în numerar a facturilor este necesară prezentarea facturii. Totodată, facturile de gaze naturale şi energie electrică pot fi achitate folosind şi instrumentele moderne de plată puse la dispoziţie de partenerii E.ON: plata prin intermediul cardului bancar (ATM şi POS), plata prin Debit Direct, serviciul Internet Banking, virament bancar, precum şi plata prin intermediul altor dispozitive speciale specifice acestor bănci”, arată specialistul PS cu menţiunea că, pentru efectuarea plăţii facturilor de gaze naturale şi de energie electrică prin intermediul tuturor acestor canale de încasare nu se percep comisioane.
E.ON România îşi propune să diversifice în continuare canalele de plată a facturilor reprezentând contravaloarea consumului de gaze naturale şi energie electrică, urmând ca în scurt timp să încheie un nou parteneriat în acest sens cu alte trei instituţii bancare.
Intră acum și în grupul de