Intră acum și în grupul de
Delgaz Grid a anunțat astăzi, 3 septembrie, că a dezvoltat o soluție digitală dedicată persoanelor la care echipele specializate ale companiei nu au avut acces pentru citirea sau înlocuirea contoarelor de energie electrică și gaze naturale.
Astfel, pentru a veni în sprijinul acestora, compania a dezvoltat un canal digital, dedicat pe portalul delgaz.ro, unde clienții pot să își facă programarea pentru efectuarea acestor operațiuni.
Astfel, clienții au posibilitatea să efectueze rapid și ușor o programare în funcție de propria disponibilitate, în intervalul de timp propus de companie, în acord cu programul de lucru al echipelor Delgaz Grid.
Operațiuniunile de citire stau la baza emiterii facturii clienților și îi asigură că vor plăti exact cantitatea de energie electrică/ gaze naturale pe care o consumă, în lipsa acestor citiri, facturarea fiind făcută în baza unor estimări. În plus, operațiunile de citire/ înlocuire a contoarelor la anumite intervale de timp sunt obligatorii, potrivit legislației în vigoare.
„Lansarea noului canal de interactiune cu clienții este un pas important în strategia noastră de transformare digitală și permite accesul facil al acestora pentru efectuarea unei programări în vederea citirii sau înlocuirii contorului. Sincronizăm programările preluate de la clienți cu disponibilitatea echipelor tehnice din teren și astfel ne asigurăm că acționăm proactiv în relația cu clienții și îmbunătățim calitatea serviciilor noastre”, a declarat Anca Evoiu, director general adjunct al Delgaz Grid.
Clienții care nu au acces la canalele digitale puse la dispoziție pot utiliza celelalte canale de comunicare directă (telefon, e-mail).
Intră acum și în grupul de