Intră acum și în grupul de
În mod oficial, nici un pacient al Spitalului Judeţean de Urgenţă „Sf. Ioan cel Nou” Suceava nu s-a plâns anul trecut, în privinţa neajunsurilor în ceea ce priveşte condiţiile de cazare şi tratament de care a beneficiat pe perioada internării. Conducerea unităţii medicale sucevene consideră că cei ce au nemulţumiri ar trebuie să le exprime pentru că „este un drept al lor şi trebuie să şi-l revendice” şi s-ar cunoaşte locurile unde trebuie intervenit.
Conducerea şi-a propus ca din acest an să ia măsuri pentru ca sondajele de opinie în rândul bolnavilor să fie cât mai dese şi obiective, astfel încât să aibă o imagine reală asupra calităţii actului medical.
În momentul de faţă, există nişte chestionare de satisfacţie a pacientului, dar care se aplică la o perioadă mare de timp, respectiv trei luni, în mod aleatoriu şi la un număr mic de bolnavi, iar de multe ori bolnavii evită să-şi spună nemulţumirile, de teama unor posibile repercusiuni şi se gândesc că poate vor mai ajunge pe mâna medicilor respectivi.
Managerii spitalului îi încurajează pe pacienţi să răspundă cu obiectivitate deoarece nu riscă nimic, „nu o să-i treacă nimeni pe o listă neagră, fiindcă nu se cer date personale, cum ar fi numele, ci informaţii generale ca vârsta, sexul, mediul din care provin, rural sau urban”.
Intră acum și în grupul de