Încă un livrator sucevean a fost înșelat de un fals client


Intră acum și în grupul de

Poliția Municipiului Suceava a fost sesizată joi după amiaza de către un angajat al unui restaurant local cu privire la faptul că a fost victima unei înșelăciuni, pierzând suma de 580 lei. Incidentul a fost raportat direct de către un livrator la un restaurant din centrul Sucevei.

Conform cercetărilor efectuate, situația de fapt este următoarea: la ora 13:30, restaurantul a primit o comandă de trei pizza, ce trebuiau livrate pe strada Tudor Vladimirescu din municipiul Suceava. În timpul preluării comenzii, clientul a solicitat ca livratorul să fie contactat telefonic înainte de livrarea produselor.

Livratorul a sunat persoana respectivă, iar aceasta i-a cerut inițial să se deplaseze la un supermarket pentru a achiziționa un pachet de țigări. Ajuns la magazin, livratorul a fost informat că nu mai este nevoie de țigări, ci de depunerea unei sume de 580 lei prin intermediul unui terminal selfpay, urmând ca banii să fie restituiți la livrarea comenzii. Livratorul a efectuat depunerea sumei în trei tranșe, conform instrucțiunilor primite.

Ulterior, livratorul s-a deplasat la adresa indicată pentru a livra pizza, dar a descoperit că persoana necunoscută de sex feminin care făcuse comanda nu era prezentă. În schimb, a întâlnit o altă persoană, un bărbat, care a afirmat că nu a comandat nimic.

În urma incidentului, a fost deschis un dosar de cercetare penală pentru infracțiunea de înșelăciune, conform articolului 244, alineatul 1 din Codul penal. Poliția continuă investigațiile pentru identificarea și tragerea la răspundere a autorului înșelăciunii.


Intră acum și în grupul de