Intră acum și în grupul de
Din vară, când vor demara pregătitirile pentru viitorul sezon al Ligii Naţionale de handbal masculin, oficialii Universităţii Suceava intenţionează să înfiinţeze un departament de marketing, care va fi condus de un specialist în domeniu, iar câţiva voluntari se vor ocupa de activitatea de promovare a imaginii clubului universitar. “Prin crearea acestui departament încercăm să mobilizăm mai multe resurse pentru a valorifica imaginea clubului. Deja lumea ne cunoaşte şi trebuie să întâmpinăm dorinţa publicului, care vrea să aibă de pildă obiecte promoţionale cu emblema clubului”, spune Petru Ghervan, directorul CS Universitatea.
Ghervan este de părere că echipa de handbal nu poate câştiga bani din marketing, iar intenţia este ca prin vânzarea de articole promoţionale (tricouri, şepci, eşarfe, fulare etc.) să se amortizeze cheltuielile făcute de viitorul departament. Noutatea absolută ar fi aceea că echipa locală va avea foarte probabil o mascotă şi un imn, lucru practicat de tot mai multe cluburi de handbal atât din ţară cât şi din străinătate. “Trebuie să avem câteva simboluri şi dacă sunt câţiva oameni ca sunt alături de această echipă, departamentul de marketing ar putea să le ofere şi altfel de satisfacţii”, a mai spus Ghervan.
Intră acum și în grupul de